Om eerlijk te zijn vind ik m niet zo bijzonder, had er meer van verwacht. Klinkt beetje nichterig als ik dat zo mag zeggen
hehe, mn dochter slaap EINDELIJK!! vanaf half 8 met haar bezig geweest, pfff. was denk ik een beetje druk dagje voor haar. wel leuk, 's ochtends kinderboerderij en smiddags strandje hier in de buurt. hopelijk slaapt ze morgen dan een beetje uit! nu eindelijk dus tvoh, maar inderdaad, vorige week was beter. in de tussentijd zijn alle symptomen die verdwenen waren ineens weer terug volle borsten en krampjes achter schaambot. goed nieuws of komt ongi eraan? lang duren die laatste dagen! nog ff volhouden. daarom is het zo fijn hier af en toe te kunnen uitblazen!
Harp Lady is idd erg goed, prachtig nummer ook! Meiden ik word gek van alle 'kwaaltjes' !! Mn buik al 2a3dagen, mn ( . Y . ) Die verrekte pijn doen aant einde van de dag. Ben zo bang dat ik morge ofzo ongi word, mn buik 'pijn' word alleen maar erger
Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje raar, heb het verhaal van die Amerikaan niet gehoord hoor, maar het is toch The Voice of Holland!
Ik heb vanmiddag twee strakke topjes gekocht voor 's nachts, ik kan die twee gewoon niet meer los hebben!
Mukje: whahahhahahha Liefdeis: en werkt het een beetje? Ik verga van de pijn zodra de bh uit gaat. Heb dan echt idee alsof mn boobs tussen de lift deuren heeft gezeten ofzo
ik vond het ook niet so super, maar wat een mooie vent zeg. dat meisje met die harp, wauw wat een mooie stem
Achja..kon ff niet houden,maar ik ben er nog niet he,ik ga ook op 5e weer testen...dus duimen maar!!! Succes
Hallo meiden!!! Net terug van woken,het was gezellig met de meiden,eentje 25 geworden en de redenen ook van de wok is dat zij vertelde dat zij zwanger is!!! ik dacht WAT??? zooo leuk,zij is 13 weeken ver,ik vind het super,ik wou ook graag vertellen dat ik mee bezig was,maar ik wil ook stiekem ff geheim houden....helaas niet de voice gezien!Zoo blij voor mij meid,ik heb een gevoel dat een jongen word we hebben al een 10tje op pool gedaan..hahaha
Zo zal de 1e zijn voor vandaag haha. lig al op bed, met snurkende nanlief naast me haha en ik lig nog omhoog met de benen dus dacht ga maar ff met mobiel op internet hihi. kom vanmiddag weer terug kijken of ik hier blijf liggen of dat ik naar de woonkamer verhuis.... wordt vervolgd
Tis weer een lekker tijdstip ben wakker geworden van de pijn in mn rug(regelmatig gebeurd dat, heb al 10jaar chronische rugpijn) en mn boobs staan op knappen en ben me toch een potje misselijk...! Hate it! Maar is misschien toch nog een goed teken think pink, think pink, think pink Nou mn hete kruik is weer gevuld, ik ga proberen te slapen weer
Morgen dames! Ik ziet het hier..eentje heeft pijn in de rug,ik heb in me knie,het gaat lekker hier! Net wakker ,ik weet het niet waarom zo vroeg,kleine slaapt nog,mijn man ook..vandaag ga ik naar circus met de kleine en zijn vriendin Maaike..zzooo lief die 2,beide 5 jaar...en vanavond b-day dus vanavond ben ik in indergeva ler niet!
Vanmorgen getest, wederom negatief Nog geen spoor van ongi. Geen idee wat er loos is. Wachten dan maar weer (grrr.....)