goedemorgen dames, hier ook weer te vroeg wakker.. @roozjuh, klinkt bekend. manlief hier ligt ook vaak wakker van zijn rugpijn. Vandaag mogen de eerste van ons gaan testen.. Spannend! ben benieuwd hoeveel zwangere we in ons lijstje gaan tegen komen. Succes dames! vraag van de dag: Wat is je favoriete eten? Hier is dat toch wel de huisgemaakte lasagne van vriendlief.
Kan zijn dat het hcg hormoon nog niet hoog genoeg is he meid, dus probeer positief te blijven denken. Dan heb je hopelijk ook snel een positieve test in je handen meid.
Goedenmorgen ladies Poeh hé, wat een vervelende kwalen komen er voorbij...zere rug, zere knie, hele zere (.)(.) Maar hopen dat die zere (.)(.) ergens goed voor zijn...beterschap all! Hier gister wederom geklust...ik moet eerlijk zeggen, ik vind het voor deze week wel genoeg geweest (al helpt de PreSeed wel) Ik heb al drie dagen buikpijn, écht de hele dag. Eerst dacht ik dat het met de eisprong te maken had, maar het is nu al drie dagen? Ik ga straks nog een ovu-testje doen om te kijken of hij lichter is geworden.
Vraag v/d dag: Hier is dat toch wel eigengemaakte duiveltjesvlees Dat is een soort indonesisch prutje van gesmoord rundvlees met kruiden en saus, samen met nasi en boontjes met gebakken spekjes.
Vraag van de dag: heel saai, maar ik ben echt gek op stokbrood!! En carpaccio. Hier keelpijn, . Geen symptoom, dus alleen maar irritant, haha.
Whaha het is ook écht heerlijk! Alleen als je geen snelkookpan hebt, ben je er wel een hele dag druk mee. Gelukkig heb ik wel zo'n pan en heb ik in 1 uurtje heerlijk ouderwets draadjesvlees Ach, misschien gaan we samen naar de juni-mama's...een meeting erbij en neem ik heerlijke duiveltjesvlees mee
Goedemorgen meiden. Was ik weer Vanmorgen al vroeg op pad geweest voor me dochter een tafeltje en stoeltjes op te halen. Toch nog redelijk kunnen slapen in bed jawel. Heb man een knal gegeven, draaide zich om en snurken was voorbij hahahha Vraag van vandaag Mijn lievelingseten is eigenlijk alles wat manlief maakt (kan heerlijk koken) Maar het meest lekkere is toch wel Bon Fén (geen idee hoe je dat schrijft dacht zo) Dat is gebakken aardappeltjes, gebakken spekkies, gebakken uitjes, boontjes, worteltjes, doperwtjes, en champignons en dat alles door elkaar heen gebakken HEERLIJK!!! Of gebakken aardappeltjes met gebakken uitjes door elkaar en net voor dat het op tafel gaat 2 eitjes erdoor heen roeren (dus zo uit het schilletje) even 2 min doorroeren JAMMIE!!!
Enas, ik nodig mezelf alvast uit voor de juni-mama-meeting klinkt heerlijk! Vraag vd dag: jeetje ja zoveel hihi. Denk dan toch mn indo-prutje(ja moest het een naam geven ) heel simpel: bami met daarbij groente in een Sajoer Groente sausje van Conimex en kip stukjes met pittige Smoor sausje (conimex) Heerlijk! Vind m niet pittig genoeg dus ben ff opzoek naar een wat pittiger kip-sausje Had laatste keer Paniki(conimex) geprobeerd, wel pittiger maar de saus was minder lekker Maar je kan me ook wakker maken voor heerlijk spruitjes met aardappeltjes en flinke schnitzel!!
Ooja vroeg me af hoe jullie testen? Niet kwa details maar is je man erbij? doeje de test zonder dat hij het weet of laat je hem kijken en sta je zelf te trillen van de zenuwen in de hoek? En hoe vertel je het je man? Ik doe dus test zonder dat ie het weet als het voor mn nod is anders gaat ie flippe dat ik veel te vroeg ben. Maar toen ik posi testte 3jaar geleden, vertelde ik hem gewoon dat het posi was. Zijn reactie was: o ok ja wist ik al. En ging weer verder met zn spelletje . Kwil dat nu anders aanpakken en het op speciale manier vertellen, iemand ideetjes???
@roozjuh, probeer er anders is een madame jeanette pepertje doorheen te doen.. Dan zal het super pittig zijn. Wij gebruiken het hier bij de Hete Kip.. 3 madama jeanette worden ingekruisd en mee gestoofd.. Net voor het op word gediend 1 van de pepertjes heel klein snijden en de andere 2 weggooien.. HEERLIJK pittig en geen overheersende smaak.
goede morgen allemaal !!! Nou ik droom de laatste tijd echt zoveel ik heb ook al een aantal leuke dromen voorbij zijn komen zoals dat ik een innestelingsbloeding had, en al een paar over dat ik een tweeling krijg hahaha maar nu ga ik ook echt rare dingen dromen... Ook enge, bbrrrr.... Maar betreft lievelingseten? Misschien heel saai maar ik het liefst het oud hollandse eten. peeënstamp, andijviestamp, zuurkoolstamp enz. egenlijk al die lekkere stampen en dan flink wat spekjes ertussen en lekkere verse worst erbij. Mmmm..... ik ga nu maar lekker eten. ik heb heerlijk aarbeien gehaald en wit brood dus dat word smullen Kuss
Ik doe het eigenlijk meestel () samen met mijn vriend maar als ik vrij ben en hij is werken dan komt het geregeld voor dat ik al op de wc met een test zit hhahah. De vorige keer dacht ik dat die heel licht positief was maar had toen zo iets van nee dat zal wel niet zo zijn. Toen hij sávonds thuis was begon ik weer eens erover te praten over wat hij dacht of we een jongen of een meisje zouden krijgen en toen zei hij dat hij er liever nog niet over praate omdat hij dacht dat het niet gelukt was die ronde. Ik zei toen van nou ik weet het niet hoor want toen zei ik maar dat ik een test had gedaan en hij wilde die meteen zien. Hij zag ook een streep. Samen lekker geknuffeld en toen hebben we nog een test gedaan en er kwam wel degelijk 'zwanger' op de staan en toen waren we samen door het dolle heen !!!! van eten kwam er iet veel meer van want van blijdschap hadden we geen honger meer Kuss
goeiemorgen dames. gisteren veel slijm gehad en vandaag een ovu test die al een stuk donkerder is . nog niet posi, maar ik heb hoop dat die nu nog wel komt. vanavond nog eens testen. veel succes aan de dames die vandaag gaan testen
Hallo Allemaal. Viel mee deze keer iedereen TVOH gekeken zeker gister en nu van het mooie weekend weer aan het genieten. Testen: na veel nega testen bleef hij op de bank zitten was toch niet zwanger. Voordat ik de test goed en wel op de wastafel had gelegd stond er al een tweede streepje. Ikke gillen hoor ik uit de woonkamer. JA tuurlijk. Nee kom kijken het is echt zo! Oke dan kom ik wel even kijken. WHHAA het is echt zo. Snel nog een tweede gedaan geloofden het gewoon na na 11mnd witte testen gezien te hebben. Vanmorgen gehoord dat een vriendin van mij 8 wkn zwanger is, ben zo blij voor ze. Onze zoontjes zijn even oud. Ze zijn zwanger geworden met ivf, nu weer. Zou leuk zijn als de kids nu weer ongeveer even oud zijn.
Mijn man heeft heel veel hoop. Hij zegt zeker te weten dat ik zwanger ben Heb al 3dagen raar gevoel in mn buik en ben sinds net onwijs misselijk. Al denk ik dat de krampen door aankomende ongi komen en misselijkheid van de halve zak chips is die ik net heb zitten weg eten met manlief Maar ben benieuwd. Hij wilt niet dat ik ga testen komende dagen. Kmoet wachten tot 10de minimaal van hem (nod op 4de) maar das meer omdat ie een krent is haha en omdat ik 8 van de 10x een langere cyclus heb dan de maand ervoor.
hoi hoi dames mag ik ff mee kletsen!?? Mijn nod is 8 okt..! Ik had 3 mooie eitjes, waarvan 2 grote.. Pregnyl gezet en nu hopen dat ze mooie bevrucht zijn!!