@Mukje - oh dat is echt kei lief!!! Ik wou dat mijn moeder dat deed.. (beetje emo vandaag, maar dat mag!)
mukje, das zeker lief!! roozjuh, dat lijken zeker voortekenen. @hier, vandaag kwam er een kindje op mn werk naar mij toe: heb jij een baby in je buik??? Ik: uhh nee. Ik stond er wel even van te kijken. Het is ook zeker niet zo, dat weet ik zeker. En ik ben verder gewoon slank, dus hij kan het ook niet denken omdat ik toevallig een dik buikje heb ofzo. Grappig he??
Tulip, op een of andere manier weten kinderen zoiets gewoon heb ik het idee. Mijn zoon is 1maand even flink van slag geweest (in de maand dat wij vermoedde dat ik een mk had en cyclus van bijna 60 had) en nu komt mijn zoon regelmatig naar me toe en komt dan heel lief bij me zitten en zegt dan: mama bebe? En wijst dan naar mn buik *smelt!*
Ohhh wat schattig, ja dan kan het niet anders dan dat ze het toch voelen. Mooi is dat zeg!! @Hommel, sterkte met je emo bui! en hier mag alles hoor! laat je maar lekker gaan en schrijf het lekker van je af! Hier, linkerdeel van tong nog steeds verdoofd dus ben weer terug geweest naar de tandarts. Het komt gelukkig allemaal goed en wist me goed uit te leggen hoe dat kan. De wond (nahja krater is het meer ) geneest goed en daar heb ik niet veel last van gelukkig.
Heb er nu ook 2, beide nov 2011 en beide een jonge.Toch grappig beide het zelfde, nu hopen dat ik ze beide een maandje voor ben
Haha, heerlijk he, die kinders! Ik heb het pas ook gehad, met mijn buurjongetje, had al twee keer eerder gelijk gehad, maar helaas! Hoe laat ik iemand voor mij pendelen? Vraag me trouwens af of dit niet mijn eerste echte ongi is na de pilstop! Loop helemaal leeg! (sorry, voor de details!) En heb buikpijn! Toen we besloten te stoppen met te pil had ik net weer 4 dagen de pil geslikt, daarna werd ik ongesteld, misschien toch door de pil en nu de echte ontrekkingsbloeding! Iemand ervaring mee?
Das jammer meis, je moet idd net geluk hebben dat je het ziet. Bij de rest van de pendelaars zit ik er ook steeds naast.
Zou kunnen liefdeis, ik weet het niet uit eigen ervaring maar weet wel dat veel meiden ontpillen in het begin en het raar kan lopen.
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 21 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven. 9 okt bijgeschreven.
@Mukje; Wat lief van je moeder zeg! Moest wel lachen om je man "zullen we het op een zuipen zetten", hahaha, geweldig! Heel romatisch inderdaad. @Sasya; Vervelend dat een deel van je tong nog steeds verdoofd is, wel fijn dat het wel weer goed komt, zou wat zijn als het blijvend was.. @Liefdeis; Zoals Sasya al zegt, kan door het ontpillen komen. Ik ben in juni gestopt met de pil en ben nu 2 keer echt ongi geworden, maar heb vanaf m'n ovulatie tot m'n menstruatie last van buikpijn. Heel vervelend, ook krampen 's nachts en een zeurend gevoel overdag. @Hier; Voel me blegh, volgens mij komt er een verkoudheidje aan.. m'n dochter is al een week snotterig, dus denk dat ze me heeft aagestoken. Heel fijn met al die drukte, dat helpt niet mee. Vanavond maar op tijd naar m'n bedje.
ha tourist! balen dat je ook weer hier bent, maar wel gezellig! Las in het september deel dat je onderzoek goed was, gelukkig maar! Ik had het zelfde en heel gek, maar ik voel hem mee'zwellen' gedurende mijn cyclus. na ei is gaat ie ineens groeien en paar dagen voor ongi gaat ie weer weg. Ik kan helaas nog niet vertellen wat er mee gebeurd als ik zwanger zou zijn Het is overigens wel precies op de plek waar ik tijden borstvoeding van mijn dochter een verstopte klier heb gehad... op naar roze deze maand!
hihi, ja,hij was alleen vergeten dat hij dit weekend nachtdienst heeft. Zit nu in mn up op de bank.. niet echt het moment om het op een zuipen te zetten
Gezellig dames, we verhuizen met elkaar mee Onze zoon heeft deze week weer nieuwe bacillen gekregen op school;gratis, hij heeft koorts:x Misschien komt morgen een oud collega van me koffie drinken, gezellig! Het is een man
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) 11. Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 21 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven. *zucht* Ik mag me hier weer aansluiten.... Vandaag ongi geworden. Na deze cyclus gaan we naar huisarts. Ik hoop zo dat het niet nodig is.... Maar oke, nu eerst even 2 weken rust en even niet bezig er mee zijn. En dan maar weer aan de ovu testen en aan de klus...
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) 11. Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 21 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven. ook ik moet er helaas weer bij...