NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (4 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) 2 oktober (4 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) 3 oktober (6 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (3 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) 5 oktober (9 dames) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Pinkster (2e kindje, 11e ronde) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 1e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama ( 2e kindje, "oefen" ronde ivm spiraal verwijderen) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) 9 oktober (6 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober (4 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) 11 oktober (7 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - Miraclee (1e kindje, 3e ronde na miskraam) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) 12 oktober (3 dames) - LeenElise (1e kindje, 5e ronde) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (4 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Blinky (2e kindje, 1e ronde) 15 oktober (6 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) Geen datum (2 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) Totaal: 87 1 Zwanger, 4 Ongesteld, Vlinder, 7 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ik heb mezelf even iets verder naar achter verplaatst. Ik heb nu pas de eerste tekenen van een ei (ik zal de foto in mijn volgende berichtje plaatsen. Gefeliciteerd voor de zwangere!
Ehhhh hier nooit volledige posi ovu testen, werden nooit donkerder dan de controle streep maar wel 2 keer daarop zwanger geworden, dus hoeft niet te betekenen dat je geen ei hebt gehad hoor.
hierbij dus mijn speurtocht naar mijn ei. Ik had mijn vorige cyclus van 23 dagen dus volgens het schema van sensitest ben ik op dag 6 begonnen met de ovutesten. Nou die waren dus hartstikke wit. Op 30 sept zag ik al heeeel vaag een schaduw ontstaan en gister en vandaag werden ze steeds duidelijker. Ik heb onwijs last van mijn buik vandaag en ook een paar felle steken in mijn liesstreek. Ik ben benieuwd wanneer ik een knaller heb.
Hey, Hoe is het met de meiden van 1 en 2 oktober? Al nieuws? Ik zie we wat, maar helaas nog geen roze bij deze dagen. Gelukkig al wel 1 in de hele maand te zien! Gefeliciteerd, geniet er van! Ik heb bewust nog geen test gekocht. Ik moet van mijzelf wachten tot 8 oktober.
Ik gebruik ook de testen van sensitest, ik vind ze heel prettig. Ik begin altijd omowit, dan komt er vaag streepje. En vanaf dat moment komt er binnen 3 dagen een "knaller". Soms lastig herkenbaar maar de dagen erna worden ze dan lichter en dat weet ik zeker dat ik mijn positieve test heb gehad. Vorig maand dacht ik een positieve test te hebben, de dag erna nog donkerder dus positief... maar de dag erna werd ie NOG donkerder... We hebben ons toen suf geklust haha...
@bettybarclay, oh meid wat erg, hele dikke knuffel vanuit hier! @Ehhh weet de namen niet meer dus maar zo....meiden die op rood zijn ook een dikke knuff.
Net toch getest, heb een hele mooie streep, maar helaas was dat wel de controle streep en bleef de andere streep uit.. Niet zwanger dus.. Maar ook nog niet ongesteld.. Ik maak mezelf waarschijnlijk gewoon te gek waardoor mijn lichaam ook van streek raakt.. Nu wachten op mijn menstuatie en dan door naar de volgende ronde!
Er zijn er alweer te veel op rood hoor!!! Niet goed meiden Ik ben al 2x vandaag naar de wc gehold.... diarree.... herkent iemand dit vlak voor of tijdens of na de eisprong??? Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij had ik dit vorige maand ook En me rug heel vaag... had het eerst echt over me hele rug en vanmiddag zat het meer aan de rechterkant en nu weer meer aan de linker kant.... Mijn lichaam is echt gek hahahaha
@Esther getver.......maar je bent een dag overtijd he.......tja normaal komt de ongi dan wel als je gaat testen, soort katalysator. Afwachten gewoon.
@Goofychick Voordat ik de eerste keer zwanger (mk) was, was ik de maand daar voor ook 11 dagen over tijd zonder zwanger te zijn, en de maand daarna was het raak.. Dus met frisse moed naar de volgende maand! (Al moet ik die frisse moed nog wel even zien terug te vinden
Ja balen zeg voor alle dames! En wat moeilijk zijn die dagen die je moet wachten he!! @chanelle noah wat zijn pendels? (Staat onder bij je handtekening?) Lees het bij meerdere dames, maar ik weet niet wat het betekend?
heey esther, ehm... ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar er zijn dames op dit forum en die tijden aangeven en als je dan binnen die tijd diegene een persoonlijk bericht stuurd met je naam, geboortedatum en vragen die je wilt weten dan kunnen ze die vragen beantwoorden door middel van een pendel.Ik geloof dat dit ook kan met een ring aan een ketting ofzo ahahah maar je moet er gelloof ik in geloven ahahha ik vond het wel leuk om te laten doen. En nu hopen dat bepaalde personen gelijk hebben haahhah Kuss
Hallo allemaal, Hier net uit frustratie even een potje uitgehuild bij manlief....pffff... snap niets meer van mijn lichaam; had eigenlijk dit weekend een positieve ovulatietest verwacht...maar nee dus! Het past wel bij hoe ik mijn lichaam ervaar, want heb ook nog geen draderige afscheiding gehad...dus dat klopt dan wel weer... Wat me gewoon onzeker maakt is vorige maand (1e ronde na mijn mk) ook geen afscheiding en pos.ovutest heb gezien... Het kan altijd gewoon nog komen, maar ben echt bang dat mijn lichaam helemaal van slag is... zou dat kunnen?! Liefs LadyT
lekker ego-bericht van mij hierboven....mijn excuses...! Wat naar dit! Hoop echt dat het meevalt! Ik zal voor je duimen! Hou je ons op de hoogte?
@chanelle noah Joh wat spannend! Wie zijn die dames dan? En kan je zomaar alle vragen stellen die je wilt? Ik hou wel van dat soort dingen hoop dat de dames dan goed pendelen voor de andere dames!