Dankjr wel!!! Het is wel raar want ik ben noooit laat altijd heel precies,misschien (als ik zover ben dan he) heb ik nog niet genoeg HCG horm..morgen test ik niet,dan doe ik donderdag weer eentje Ik hen van kv getest
ik vertelde het bij mijn zoon ook al met 6 weken hoor. ik vond het ook een prettig iets dat, zou het fout gaan, je niet eerst nog moet gaan uitleggen waarom je dan verdrietig bent. het schijnt ook echt iets nederlands te zijn om het zolang geheim te houden. heel typisch
Nee misschien donderdag weer,ik ging net plassen kwam wat bloed uit,ik kijk naar uit of nog meer komt,het was geen helder bloed,normaal gesproken eerst dag ongi komt zooo veel en helder...dus ik heb ff geen vertrouwen in....
Zwangeren gefeliciteerd. Aloha zei toch al dat je zwanger was aan je FF te zien. Oh lees nu dat het misschien niet goed is. Ga voor je duimen meid. Roozjuh: vond je oude zwanger banner leuker met dat aapje. Enas: he bah nierstenen hoe gaat het nu met je? Blinky: wil je aub stoppen met dat geqoute? Word er echt gek van... Liefkleintje: klinkt idd als endo. Succes meid Hier nog steeds geen ongi. Heb afgesproken om te teten waar manlief bij is denk dus dan het donderdag avond word. langst cyclus is 30dgn. nl Tip voor iedereen die op iemand wil reageren en steeds alles qoute, dit lees erg irritant als je veel moet bijlezen. Open een kladblok op je scherm en typ daarin. Ben je klaar knippen en plakken naar zp en lettertype veranderen.
Ik ben even heel teleur!!! Net geplast,kwam wat bloed uit,leek wel bruin en oud,maar ik had liever helemaal niks gehad natuurlijk,ik kijk even de hele dag hoe dat weer afloopt!!!Want verder vandaag heb ik juist wat kwaltjes...misselijk,veel plassen en moe!Mijn (.)(.) zijn ontzettend gevoelig...ik weet allemaal niet meer vanavond hoor jullie meer...nu ga ik even mijn huis schoonmaken,muziekje aan...Xxx
boefjesmama: ja ik ook! maar hij deed het opeens niet meer :s snap er niks van! en weet niet meer waar ik m vandaan heb
Ik kan ook op rood, ben ongesteld geworden.. Was ook wel te verwachten na die negatieve testen he haha! Ben 'blij' dat ik nu wel eindelijk zekerheid heb.. Voor de dames die wel een positieve test hadden: gefeliciteerd! Hoop dat alles goed verloopt!! Voor de dames op rood: balen! Met frisse moed weer naar de volgende ronde? Voor de wachtende dames: heel veel succes!
Meiden nu weet ik niet meer hoor!! Net weeer plassen en kwam helemaal niks op papier ik deed voor de zeheid een tampon erin en die was ook omowit tenzij ik net wel bloed had!! Van Rick weet het niet meer of bloeding had of niet,heb net moeders gebeld en die had van 3 zwangerschapen ook 1 dag wat bloed en verder niet meer!! Meiden die moeder zijn willen jullie even vertelen hoe met die bloeding ging,als je bloed heb gehad...ik zal het echt niet meer weten en de testen zijn alleen maar negatief,morgen doe ik toch weer een...Vet zielig ik moest zo huilen toen de bloed kwam nu ben ik weer blij dat niet veel is...ach
Pnkster: hier geen bleodverlies gehad. Misschien is je cyclus een beetje van slag. Je kunt altijd de HA om een bloedtest vragen he.
pinkster, nooit bloedingen gehad hier. dus weet het niet sry. gewoon even morgen (overmorgen) afwachten. boefjesmama: fijne dag!
Ik ga ZP ook weer verlaten voor vandaag! Er moeten weer centjes verdient worden, vandaag in ieder geval met een heeeeleeee grote grijns!