Jeetje das niet zo mooi Rooz, hier in het noorden begint het net te flitsen. Vind het altijd wel een mooi gezicht maar het is niet leuk als je er midden in zit. Rij voorzichtig! Veel plezier met de film Einneh en Anamanda! Hier zitten we lekker met een hapje en drankje achter de pc wow te spelen
De bui heeft ons bijna ingehaald. We rijden nu kolere hard naar huis. Nog 20km en we zijn veilig thuis. Gaat hier flink tekeer nu. Doet me denken aan die film Twister.
FF pendelinfo voor jullie dames! Kimmey accepteert aanvragen tot 16uur vandaag! Kimmey's Regels: * 1 maand lid * Alleen pb sturen als ik het aangeef * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. in verband met werk en prive leven (zal het wel proberen) * PB buiten pendel tijd worden verwijderd In je pb alsjeblieft aangeven: Je naam + achternaam + geboortedatum Ik pendel op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil..
Alies05 pendelt ook vandaag tot 16u30!! Alleen meiden die langer dan 1 maand lid zijn of net lid zijn en al regelmatig gepost hebben mogen een aanvraag indienen. Alle aanvragen die na 16.30 uur binnenkomen worden verwijderd. waag jullie kans ^^
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) Bella26 (.. kindje, 3e ronde) Iellie (1e kindje, 10e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) Gyino (2e kindje, 3e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) Einneh (2e kindje, ronde 3) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 3) 11. Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 28 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven. Ik ben zo vrij geweest mezelf er ook bij te zetten! Ik hoop dat deze maand een keer wat brengt..
FF update pendelinfo voor jullie dames! Kimmey accepteert aanvragen tot tussen 18uur en 19u30 vandaag! Kimmey's Regels: * 1 maand lid * Alleen pb sturen als ik het aangeef * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. in verband met werk en prive leven (zal het wel proberen) * PB buiten pendel tijd worden verwijderd In je pb alsjeblieft aangeven: Je naam + achternaam + geboortedatum Ze pendelt op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil.. Roozjuh je maakt nog kans meid!!!
he bah, weer te laat voor de pendel!! Hier ook vreselijk weer gister. Gaten in het verandadak en beide auto's vol deuken van de golfballen die gisteravond naar beneden vielen.
Ik ben ook te laat voor de pendel, jammer.. @tulip; Wat balen dat jullie schade hebben door het weer, daar zit je nou niet echt op te wachten. Wordt het eigenlijk door de verzekering vergoed? @Nieuwe dames, welkom allemaal!
huismus, in het topic van kimmey staat nu dat je tot 23.00 uur kan pb'en. Ik heb ook al antwoord gehad. De schade van de veranda wordt vergoed, is al de 2e keer nl. De eerste keer hadden de auto's ook al schade. Toen waren we niet verzekerd. Nu wel, dus hopelijk zien ze niet dat de andere deuken van eerder waren en nemen ze alles mee, we gaan morgen bellen.
@ Tulip: he das bale! hopelijk kun je de schade verhalen bij de verzekering! We hebben wij ons volgens mij alleen rond half 12 een onweersbuitje gehad en wat regen meer niet! @ Roozjuh: die pendels klinken goed! op naar het klussen
zoo.... ook eindelijk weer tijd om te komen neuzen!! Gister zaten wij inderdaad ook in die storm....heerlijk over de brienenoord met dat weer.... echt verschikkelijk.... Vandaag weer druk in het nieuwe huis! Bovenverdieping bijna klaar. Morgen gaat manlief verder met benedenverdieping samen met mijn vader.... Nog twee weken, dan gaan we verhuizen!! alle "nieuwe"meiden: WElkom!!!
Het Kimmey een PB gestuurd, ben benieuwd. @tulip; Het zou mooi zijn als alle schade van de auto's wordt vergoed, het is allemaal al zo duur.
Ik probeer zo vaak mogelijk de pendeltopics te volgen maaar ben ook niet altijd thuis hé Ik hoop dat er toch telkens een paar dames mee geholpen zijn als ze het zien! Hier ondanks ongi al een heel weekend heel erg gelukkig! ook heel erg druk geweest, gisteren een hele dag trouw/trouwfeest tot ergens in de nacht, dan voor de eerste maal weer bij vriend geslapen sinds we die "pauze" hadden en het voelde meer dan zalig om naast hem wakker te worden dus loop al een hele dag met een lach op men gezicht! Nu nog de grote confrontatie met de ouders aangaan en ik voel me helemaal toppie en weer thuis! Liefs