Hoi Hoi Hoi!!!!! Zo,,,, na een tijdje rust ben ik weer helemaal terug! Het heeft ons wel goed gedaan... Na mn mk op 22 aug alweer een keer ongi geweest en nu aan het wachten of ik ongi wordt of niet.. Ik zou niet weten wanneer mn ei is of was, dus we doen t gewoon wanneer we zin hebben , wel ff lekker liggen na de tijd maar verder gewoon volop genieten... Ik gok dat mn NOD over 9 dgn is maar zeker weet ik t niet.. Heb nu wel slijmverlies dus kan nu ook pas mn ei hebben.. Das een beetje een nadeel van niets bijhouden hihi.. Hoe is het hier met iedereen ,, ik ga ff globaal teruglezen,, niet alles dan ben ik volgende week nog bezig! Zijn er meer die het ook gewoon op t goede geluk doen en de natuur zn gang laten gaan? Wij doen het sinds onze mk op die manier.. En het valt me op dat we meer tijd voor andere dingen hebben, en ik daardoor zelfs t forum een beetje vergat sorry dames!! Heb iedereen wel gemist hoor!! Kzal jullie niet meer in d steek laten
Dat is idd balen als je vriend zo twijfelt... En hoezo uitstellen als het deze ronde niet lukt? Na 1 ronde al? Wil die het wel echt? Ik bedoel het goed hoor, wat zal het vervelend zijn voor je...
Ik kom hier niet zo heel vaak maar er wordt genoeg gekletst Even het lijstje terug gezocht, en zag een hoop veranderingen!! Alle meiden op rood; Sterkte allemaal, echt balen! Weet hoe het voelt en dat is echt kl*te!! Alle dames op roze; gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!!! Lees dat er ook nog een hoop onzekere dames zijn. Brrr hier nog zo een! Morgen is mijn nod! En heb gisterenavond laat ( zoooooo dom) een test gedaan. Negatief nog wel kwaaltjes zoals pijnlijke borsten, pijn in mijn rug ( normaal niet voor nod) en buikpijn. Vandaag heb ik erg veel witte dikke (sorry) afscheiding?! Is dit normaal 1 dag voor nod? Meer meiden die hier last van hebben? Groetjes
Die is positief... Na je ei wordt je na 14/16 dgn ongi.. Korter meestal niet.. Dus tel maar uit goed klussen
Ik breek even in om het goede nieuws te vertellen in het kort; mijn man heeft het gesprek gehad, en heeft een vast dienstverband gekregen! Afrika; het gaat een tijdje duren voordat alles opgestart is, en kenianen die daar wonen gaan ook werken in het bedrijf, mijn man is ingeneur van beroep..en nu moet daar iemand naar toe die de kenianen gaat opleiden om dat werk te doen... Baas; "ik heb een ingeneur nodig die de kenianen gaat opleiden" Man; "ja, dat snap ik" Baas; "heb jij ambities om dat te doen" Man; "ik ben heel ambitieus, het lijkt me een prachtige ervaring" Baas; "dus jij zou het wel willen doen" Man; ja hoor, absoluut, vooral op projectbasis" Baas; en mag ik vragen wat je vrouw er van vind?" Man; ze vindt het niet leuk, maar ze zou me niet in de weg staan" Zoveel heb ik thuis dus te vertellen Maar het vaste contract is er!!
Getsie weer meiden op Rood! Dat hadden we toch niet afgesproken met ze alle! De volgende ronde wil ik jullie van het scherm zien knallen hoor! Ben alleen vandaag vrij! Moet morgen en vrijdag weer werken, wil van alles doen, maar heb er zoooo geen zin in! Hang lekker op de bank, grote kop thee erbij! Zomer is nu echt voorbij he! Het is echt herfst! Liggen hier inneens al zoveel blaadjes op de stoep, wat gaat dat ineens hard dan!
@Enas: Dat is duidelijk! Wel een lekker gevoel altijd, een vast dienstverband! Moet stiekem wel een beetje lachen om die dialoog! Hahaha! Die kerels ook! Zou je er niet alles aan willen doen hem hier te houden?!
Enas: haha altijd leuk die mannen die met ons meeleven he Tijd voor een gesprekje bij het avondeten whahaha Gefeliciteerd met zn contract!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (4 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (6 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (5 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (7 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 1e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) 8 oktober (5 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) 9 oktober (6 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober (6 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Ummi92 ( 1e kindje, 3e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Suusjelove (1e kindje, 11de ronde) 11 oktober (7 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) 12 oktober (3 dames) - LeenElise (1e kindje, 5e ronde) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (4 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Blinky (2e kindje, 1e ronde) - Cas (1e kindej, ronde ontelbaar) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (5 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 Totaal: 102 6 Zwanger, 13 Ongesteld, Vlinder, 8 MMM, 8 Cyclus van slag, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest Ik hoop dat ik de laatste lijst te pakken heb. Ik dus op rood.
Whaha dat zijn nou mannen he? Ik maak me er nu nog niet zo druk om...ik wil eerst eens zien wat er echt gaat gebeuren. Het contract vond ik het belangrijkste... Dus thx voor de felicitaties
@ aloha: gisteren was ie wel lichter, dus dan wordt ie mss morgen nog donkerder als ik het goed begrijp? morgen echt geen tijd om te klussen drukdrukdruk, dus dan vanavond maar extra ons best doen haha, bedankt voor je reactie. oh jee 34 dagen. mag ik dan wel bij jullie op de lijst blijven? dan zet ik me wel even op datumloos @ hommel: kon je het niet laten ? ik kan het me voorstellen hoor. nu proberen nog even te wachten he hihi. en was je voorheen blijer met je haar of juist nu?want anders is het wel weer jammer natuurlijk. dat gevoel had ik ook dat ik geen kindjes zou kunnen krijgen, maar dat is volgens mij echt de onzekerheid die spreekt hoor. ik heb nu een geweldige zoon, dus hier is het al goedgekomen. @ boefjesmama: wauw kun je dat zo lang volhouden? dat vind ik echt knap hoor, maar wel leuk dat jullie samen testen.oh ja en ik moet toegeven dat dit wel makkelijk reageert zo hoor @ justjes: nog even een paar dagen spannend en nu maar hopen dat je gevoel klopt @ waxientje: oh meid dat is balen. hopelijk de volgende ronde wel prijs @ evira: he s**t dat is echt balen meid. succes met de volgende ronde @ moontje: spannend, wie weet werkt het wel veel beter als je het gewoon doet als je zin hebt. heeft bij ons ook erg goed gewerkt voor de 1e. succes iig. en bedankt vor je reactie op mijn ovutest. nou dan maar goed aan de klus en dan maar in spanning afwachten @ kelsey: balen dat je test negatief was, maar geen bloed geeft moed toch? van die afscheiding durf ik niets te zeggen daar heb ik voorheen nooit zo op gelet @ enas: aaarrrrgggg mannen!! tja het is idd een prachtige ervaring, maar voor jou echt niet leuk hoor. wel super dat hij een vaste aanstelling heeft gekregen gefeliciteerd
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (4 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (6 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (5 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (7 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 1e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) 8 oktober (5 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) 9 oktober (6 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober (6 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Ummi92 ( 1e kindje, 3e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Suusjelove (1e kindje, 11de ronde) 11 oktober (7 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) 12 oktober (3 dames) - LeenElise (1e kindje, 5e ronde) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (4 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (1e kindej, ronde ontelbaar) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde na uitblijven ongi door bv) Totaal: 102 6 Zwanger, 13 Ongesteld, Vlinder, 8 MMM, 8 Cyclus van slag, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest ik heb mezelf even verplaatst naar geen datum ivm late ei. aantallen ook gelijk veranderd
Hee meiden, ik wil me graag bij dit topic aansluiten, mijn nod is 10 oktober en heb vandaag al een hele lichte positieve test gehad
Ik kom me hier maar melden. We hadden ergens anders een tpoic en zijn gesloten omdat we ons maar hier moesten melden. ik hoop, dat de andere dames zich ook nog melden. Wie ben ik? Heleen, morgen word ik 40, LAT relatie en mama van dochter Roos van nine eleven 2009. Eerste ronde voor nummer 2. Lange geschiedenis op weg naar Roos, want ik had voornamelijk anovulaire cyclussen. De enige gemeten keer dat ik een ei had ( ik tempte toen nog alleen) werd ik ook zwanger. Na de bevalling heb ik tot op heden wel "goede" cyclussen. Maar de leeftijd is natuurlijk nu weer een factor. De kansen zijn klein dat besef ik me. Mijn NOD ligt op 10 oktober. Ik had vanochtend na krampen en een tempdip gister toch testdrang en had een vage lijn op de predictor vroegtest ( na 1 minuut) en niets op de KV/TP 2 voor 5 euro. Predictor, zo las ik later, geeft kennelijk heel vaak vals positief. Ik probeer er dan ook maar weinig waarde aan te geven en ga verder met de 2 voor 5 euro. ik plaats nog wel even de 2 foto's
ow foutje! was even verkeer gegaan, altijd lastig via mobiel ook! maar wilde even een foto plaatsen van mijn test van vanmiddag, hoop dat jullie het streepje ook zien? het is wel heel licht en veel te vroeg ook, zit nog 5 dagen voor nod dus kan nog alle kanten op
Hallo meiden, hoest met jullie? Ik ga ffies bijlezen @Enas, Spannend hoor! En gefeliciteerd met het vaste contract! Het mindere is natuurlijk dat hij heeel ver weg moet maar de zekerheid van een vaste baan is natuurlijk super. @Liefkleintje, Jeetje meis wat erg dat je zo een pijn hebt! Ik ga duimen voor je dat je snel terecht kan of dat het snel maandag is en dat je snel wat weet want dit is klote. Sterkte meis! Knuff @Chanelle Noa, hihi soms kan je jezelf niet inhouden he Nu wel wachten tot maandag? Je hebt wel symptomen. @Waxientje, hoi hoi, ja je zal wel veel nieuwe mensen zien, ik heb dat al en zit hier pas 4 maanden ofzo. Balen meis en succes in de volgende ronde. @Justjes, welkom! Vervelend he die onregelmatigheid, ik heb het ook en word er een beetje kriegel van. @Blinky, ja hoor die is positief, aan de klus jij @Evira, balen meis Dikke knuff @Essje, welkom! en super van een licht positieve test. Nu hopen op een plakbeeb. @Hellen, welkom! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben een van de oudste hier (bijna 37). Succes met zwanger worden! Yayyy ik ben bij