hey meiden, bedankt voor jullie snelle reacties! Superlief! Ik wil morgenochtend een test proberen. Ik heb die van de KV 2v5. Ik ga straks lekker op tijd mijn bedje in, dan is het snel morgenochtend . Dikke knuffel voor iedereen op het wachtbankje!
Oh spannend... Laat je het ons dan snel weten... Slikken jullie iets extra's of alleen foliumzuur..?!
Natuurlijk laat ik het weten . Ik gebruik Puur Mama van VSM, daar zit ook foliumzuur in + allerlei extra goeie vitamientjes .
Ik slik nog niks. Is het nodig? Ik weet niet zoveel om zwanger te worden Voel me soms radeloos als de test negatief is. Ik probeer m'n best zo erg.
Foliumzuur is zeker nodig! Minimaal 2 weken voor de bevruchting mee beginnen. Verkleint de kans op een open ruggetje o.a aanzienlijk!
Dat wilde ik net zeggen... Hebben jullie ervaring met tarwekiem of teunisbloem..?! Ik wil effe afwachten wat mijn cyclus nu doet maar heb hem al een paar keer door de war geschopt door het gebruik van de Etos pillen dus durf niet meer zo goed iets te nemen...
Die etos pillen vond ik ook drama!! Ik durf nu ook niet meer iets extra's. Al klinkt VSM nog wel als een overweging.
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (4 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (8 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - Banjer11 (2e kindje, 1e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (6 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 11 oktober (7 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) 12 oktober (3 dames) - LeenElise (1e kindje, 5e ronde) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (1e ronde, 3e kindje) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 108 7 Zwanger, 17 Ongesteld, Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, 5 Twijfeltest Vanmorgen een heel dun streepje op de kruidvat 2v5 test, morgen doe ik denk ik nog maar eens een poging.
Hier etos zwanger worden pillen gebruikt en heb 2maanden een cyclus van 32 gehad. Daarvoor waren mn cyclussen 63 54 45 50 enz enz
@Huismus... Oh super zeg..!!! Ik duim voor een knal test... @Tayaro Balen meid... Dikke knuffel... @Roozjuh Oke dat is fijn dat ze jou wel hebben kunnen helpen... Hier helaas niet... Kreeg er alleen maar lange onregelmatige cyclussen door...
Hier ook aan de etos pillen.... weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken.... 19juni gestopt met de pil. toen een cyclus van 28 dagen gehad en sinds vorige maand 31 dagen... dus kijk 't ff aan wat deze maand gaat doen anders ga ik denk over op de gewone foliumzuur. Heb ik bij me 1e zwangerschap ook gebruikt en daarna toen ik zwanger was de pillen van etos (een stadium verder, weet ff niet de naam ervan ) Heb nog steeds een raar gevoel in me buik/lies enz... ook nog witte afscheiding maar wat dat nou weer is geen idee!!!!!!!!!!!!! kan er geen draden van trekken (tenminste nooit geprobeerd) het zit altijd op wc papiertje dus veeg het uit zeg maar hahahaha Of doen jullie die draden trekken als je het inwendig eruit haalt???
@tayaro; Balen.. veel succes de volgende rond. @Etos zwanger worden pillen; Mijn cyclus is er ook korter door geworden, van 38 maar 31 dagen. Bij m'n vorige zwangerschap heb ik ze ook gebruikt, ik ben er eigenlijk wel tevreden over.
Hmm..net na een euhm..grote boodschap..had ik bij het afvegen een streepje helderrood bloed en wat slijm. Ik vrees het ergste. Sommige cyclussen heb ik al enkele dagen spotting voor het doorbreekt ( hoewel vaak wat donkerder) maar soms ook niet. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik nooit iets van een innestelingsbloeding gezien, dus ik neem aan, dat het dát dus ook niet is geweest. Bummer...
Ik reageer ff snel..zit half aangekleed achter de laptop met mijn haren in de verf @ alle nieuwe mama's; welkom hier! Het wordt hier gezellig druk! Ik begreep dat het andere topic gesloten is. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ik heb alles bijgelezen, maar kan nu niet overal op reageren. @ mompelientje; lees ik het nou goed en woon jij in het buitenland (kopenhagen)? Vertel... @ all; bedankt voor de felicitaties, voor het vaste contract van mijn man...we hebben ook een klein feestje gevierd net! Voor de mensen die het vroegen, ik heb ongeveer op pag. 160 het hele verhaal gedaan Spring ff snel onder de douche...morgen de ct scan in, en daarna kom ik uitgebreid bijlezen en reageren.... weltrusten alvast!
Ja..ik heb het voor de grap eens gedaan. Kostte me 12 euro omgerekend en met de actie erbij had ik voor 4 maanden VIP. Je krijgt echt veel meer te zien, vind ik.
@ iellie: hopelijk komt je ongi toch niet doorzetten. spannende tijd nu @ ellamalou: ja meid ik zou zeker een gesprek met je man hebben. hij mag zijn mening en wensen hebben, maar er moet wel over gepraat kunnen worden toch. succes en niet te snel naar beneden springen hoor @ roozjuh: ik geloof dat je wel gekruid mag eten als je maar niet overdrijft. dus zeker niet te pittig @ sasya: fijn dat je helemaal weer ontspannen bent haha. wij hebben spinazie gegeten @ kelly: flink wat werk dus. goed bezig. wat verveled dat je zo misselijk bent @ 1e kruimeltje: jammer meid. veel succes in de volgende ronde @ 8208: balen zeg dat je ongi bent. succes de volgende ronde @ ladyT: ja ik heb vandaag mijn eisprong . is ook alweer dag 20. ik had niet verwacht zo'n lange cyclus te hebben, omdat ik voor mijn zwangerschap altijd 27 of 28 dagen had. maar ja het is ook mijn eerste ronde sinds mijn bevalling. op 5 dagen na een jaar geduurd @ liefkleintje: zo rot dat je zo'n pijn hebt. ik hoop dat het snel minder wordt @ mpo: vervelend is dat he die onzekerheid. helemaal als je nod zo dichtbij komt. morgen ga je testen zag ik. het lijken de juiste kwaaltjes, maar ons lichaam kan ons ook weleens behoorlijk in de maling nemen he. succes met testen morgen. laat je hier iets weten? @ spinnekop: spannnneeeennnnd @ suusjelove: haha niet te hard kneden hoor haha. ik slik dagravit voor mama en baby, vanwege borstvoeding. daar zit ook foliumzuur in dus dat is makkelijk @ mompelientje: ja je kunt het beste zo snel mogelijk beginnen met foliumzuur. ze raden dat aan vanaf ten minste 4 weken voor de zwangerschap, dus kun je het al gaan slikken. kan namelijk helemaal geen kwaad als je dat langer slikt @ huismus: spannend meid veel succes morgen. hopelijk wordt hij donkerder @ tayaro: echt balen. succes met de volgende ronde @ hellen: het lijkt me wel wat laat voor een innestelingsbloeding op 9dpo. ik hoop niet dat het je ongi is @ enas: succes morgen met de ct scan
Misschien dat je een voorlichtingsavond kan volgen bij een ziekenhuis bij jullie in de buurt. Kan erg leerzam zijn. Zeker als je je er nog niet echt in verdiept hebt. @ Boefjesmama: misschien dat je gelijk hebt dat je ongie er aan zit te komen. Ik had ook bruinverlies en zat te wachten op mijn ongie, maar die kwam dus niet. Na 5 dagen toch maar een test gedaan en toen bleek ik gewoon zwanger te zijn! @ Etos zwanger worden. Was de eerste maand gelijk zwanger. Helaas werd dat dus een miskraam. Ben vorige week toch maar weer een doosje gaan halen. Hopelijk deze maand weer roze na 7 maande...