Goede middag meiden! Mijn nichtjes zitten te eten dus tante sas kan ff op ZP kijken Als eerste wil ik ff zeggen LadyT dat jij altijd zo super die lijst bijwerkt! Thanks meid. @Tyaro, wat jammer meis, dikke knuff Hoe is het gegaan met je verbouwing? Zijn jullie al klaar? @Huismus, ohh meis wat spannend!! heb je vanmorgen nog getest?? Ik duim voor je hoor! @Hellen, negative test balen meid. Maar ik wil je wel ffies van harte Feliciteren met je verjaardag! Bekijk bijlage 188196 Maak er een mooie dag van! @Enas, haartjes weer knap? Hoe ging de ct scan meis? @violetriot, Gefeliciteerd!! @Mamavlindertje, Ohjee hoezo mag je niet klussen op die dag als ik zo nieuwschierig mag zijn?? @Liefkleintje, wat erg toch al die pijn. Kon je niet eerder komen? Toch erg eigelijk dat ze je zo lang gewoon laten doorlopen met zoveel pijn dat je je niet eens kan bewegen. Sterkte meis, dikke knufff @mpo, jammer meis maar wie weet komt het nog goed. Zolang je geen rood hebt en nog niet aan je nod zit is alles mogelijk @Amsterdammertje, balen meid! succes de volgende ronde. @Leen Elise, succes meid! Blijf evengoed voor je duimen. @SuusjeLove, meis als je eerder test heb je alleen maar meer teleurstelling kansen vind ik. Helaas meis, ik hoop meer succes op je nod! @gesina, ohh wat spannend dat je man ineens zo een gevoel heeft hihi. @Fannie, Gefeliciteerd!! Wat een mooie test meid! @Juna, Gefeliciteerd. Hopen op een plakbeeb Yes ik ben bij! Stelletje kletskousen hihi
kan iemand mij uitleggen waarom ik ontzettende buikpijn heb. net als ongi maar dan veeeeel erger. gister mijn ei gehad. zou dat het kunnen zijn. ik loop krom van de pijn, dat ken ik helemaal niet
@ suusjelove: balen zeg, geen leuk nieuws. nu maar weer afwachten. je zou je ook kunnen laten doorsturen en intussen gewoon doorklussen. dan zou je geluk kunnen hebben en anders krijg je hopelijk snel de hulp van de gyn @ fanny: wauw die is mooi duidelijk gefeliciteerd. leuk dat je hem nog ff komt laten zien. altijd mooi van die positieve testen @ nathalie: welkom, klets maar gezellig mee. veel succes met wachten tot je kunt testen @ boefjesmama: dan ben ik eens benieuwd of je ongi nog doorzet. ik heb zelf in het begin en trouwens ook gedurende de zwangerschap best vaak bloed verloren @ juna: spannend heb je een foto?
Lekker gaan liggen meis, ik heb geen idee wat het zijn kan dus ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat.
Vriendje lief stapt net voor het eerst in de auto voor zijn eerste rijles, ik heb er zelfs de kriebels van hihi Ik heb het gevoel dat mijn buik is opgezet en dat mijn (.)(.) nog groter zijn dan anders. Wil mezelf niet gek maken.... maar deze cyclus duurd zo verrekte lang bah
Geen idee......zou kunnen natuurlijk......weet wel dat alles hier gevoeliger is toen ik mijn eerste zwangerschap had gehad. Iedereen dikke knuff......vandaag alleen met de kids dus weinig tijd.... Hier de hele dag wat misselijk......maar kan van zoveel dingen komen, dus ik ga het niet ophangen aan.....
Helemaal mee eens! Echt fijn dat je dat wil doen! Gisteren had ik een dun streepje, man zag 'm ook en vanmorgen een vage schaduw, ik word er niet veel wijzer van.. MAAR.. ik ben nog niet ongi geworden, al voel ik me wel zo.. En m'n tepels zijn zo af en toe best gevoelig, een branderig gevoel, heel apart. Dus.. ik moet blijkbaar nog even geduld hebben. Gelukkig een paar drukke dagen, kan ik m'n gedachten even verzetten. M'n kleine meisje wordt zaterdag 2 jaar en ik hoop zo dat ik zaterdagochtend een (duidelijke!) positieve test in handen heb. Hoe is het met jou Sas? Ik heb ergens gelezen dat je zondag gaat testen, klopt dat? Meiden, m'n excuses, ik heb weinig tijd, ik probeer wel alles te lezen hoor, maar kan niet op iedereen reageren helaas.. jullie kletsen te veel, haha! Liefs Huismus
Huismus: bij deze alvast gefeliciteerd met je meid!!!!! ik ga het namelijk vergeten mn hoofd is net een zeef
Hey dames, Ik mag op Rood, zojuist de bekende bruinverlies begonnen.. ben aardig sip want ik dacht echt dat het raak was. Ik heb pijnlijke borsten en tepels, heb al dagen ongi krampjes en ben super moe. Ik geloof niet dat het nog goed komt want zo gaat mijn ongesteldheid altijd. 9 dagen na mijn eisprong krijg ik zwaar bruinverlies en dan 4 dagen later zet het ontzettend door. Kan wel janken maar zit op het werk..
@Roozjuh; Dankjewel meid, lief van je! Hoofd net een zeef, hmmm.. herkenbaar, haha! @Hommel; Balen meid.. en dan zit je ook nog op werk, niet leuk.. vanavond lekker uithuilen bij je mannetje.. dikke knuffel.
hi mpo: he jammer wilde wel een positest zien vandaag violetriot en andere zwangeren dames : proficiat hellen1971: gefeliciteerd met je 40 jaar en wat jammer dat je geen positest hebt op je verjaardag suusjelove gesina: ik heb nu dus sinds een paar dagen ongi gevoel en heb 13 okt pas mijn nod , spannend spinnekop
Och...arme schat. Ff lekker op het toilet de tranen laten lopen . En vanavond thuis bij je mannetje uithuilen. Dikke knuffel!