ja sorry ik wens iedereen een goedemorgen maar helaas is het dat voor jou niet... 1 week na je nod lijkt me lang genoeg om positief de testen... Kan het misschien zijn dat je cyclus iets ontregelt is... d
@ Solana; dat klinkt best goed allemaal! Ik duim voor je dat je op roze mag! @ Essje; ik test altijd met dipsticks van zwanger en kids maar heb nog nooit een lijntje gehad, ook geen indroog lijntje dus op zich is dat een goed teken! Waarom doe je op de NOD geen test van een ander merk? @chris; welkom hier!! Je symptomen klinken goed en je bent ook al even overtijd ik zou een paar dagen wachten en hopelijk dan op roze! @ Ella; sh*t balen meid! Ik hoop dat je snel op roze mag!
Hee meiden, heb niet zo lekker geslapen vannacht, onwijs wakker gelegen door de storm hier! Mijn temp is ook gedaald naar 36.8, waarschijnlijk door het onrustige slapen.. Ik heb vandaag nog niet getest en was het ook niet van plan, ik ga zondag of maandag pas weer testen. Moet toch iets aan de hand zijn, anders krijg ik geen streepjes toch? Hoe is het hier, nog meiden die gaan testen vandaag? Christien, ik zou ook nog een paar dagen wachten nog even, zolang je niet bloed is er altijd een kansje hè misschien een late innesteling? Suusje, goed teken dat je temp gestegen is! Ik duim nog steeds voor je meis
Essje..jij houdt het ook spannend zeg Nou..ik denk dat ik echt uit deze ronde lig: net als gister had vanochtend wederom een magere 36.8 en net bij de toiletgang zag ik een ietsiepietsie bruinige spotting bij eht afvegen. Ik verwacht dit weekend dus gewoon mijn ongi .... Ik maak me wel wat zorgen om mijn luteale fase...hij lijkt toch elke keer best kort te zijn. ik weet dat een korter wordende LF kan wijzen op naderende overgang en daar word ik wel nerveus van. Hoewel mijn ma en oma allebei pas later in de overgang gingen en je normaalgesproken meestal hen daarin volgt. We zullen zien! Ik blijf langskomen en duimen voor jullie en ik hoop de komende dagen nog heel veel goede berichten hier te lezen!!
Ow hellen wat balen meis had het zo gehoopt voor je! Zal toch niet dat je vervroegt in de overgang komt?! Dat zou echt shocking zijn! Ik hoop dat alles toch nog goed komt meis en je heel Abel een knaltest in handen hebt Haha ja ik houd het wel spannend, zelfs mijn vriend vind het knap! Maar ik ben nu zo onzeker dat ik nu gewoon niet meer durf te testen.. Dus ik wacht geduldig af tot mijn nod. hier ook nog steeds gewoon onwijs veel witte afscheiding, gelukkig nog geen rode of bruine spot. Verder zijn mijn kwaaltjes verplaats van overdag naar s avonds.. Echt heel apart! Maar het is maar weer afwachten dus
@ chanelle noah: ah wat goed zeg dat je je nog hebt kunnen inhouden. petje af voor jou haha. ah wat lief dat je vriend zich zo zenuwachtig maakt. mijn man is erg relaxed eronder. hij vindt het nog wel even best als het niet raak is, maar zou wel weer heel blij zijn als het wel raak is. gelukkig begrijpt hij wel dat ik enorm baal mocht ik op rood gaan. hm nachtmerries he? kan een goed teken zijn @ minifien: oh balen, maar wacht nog een paar daagjes en dan gewoon weer een testje. het is ook zooo moeilijk om je in te houden, is begrijpelijk hoor @ boefjesmama: pff spannend zeg dat het niet echt wil doorzetten @ justjes: oh je man heeft niet goed geluisterd, daar heeft mijn man nou noooiiiiit last van haha. wel heel lief dat ie goed gekeken heeft welke de beste zou zijn toch? heb je nog getest? @ kelly: met bekkenpijn tijdens de zwangerschap heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niets overzeggen. ik heb wel een ontstoken bekken gehad toen mijn kleine ong. 6 maanden was, dus ik ben zelf wel een beetje bang voor bekken klachten bij een nieuwe zwangerschap @ mompelientje: beterschap @ ellamalou: bah wat rot meid, ga je nu ook praten met je man? veel succes @ hellen: joh wat balen dat je nu weer bruinverlies hebt. wel goed in de gaten houden dan hoor met die kortere lf. ik hoop dat het snel raak is voor jullie @ sasya: gaat goed hier, de buikpijn is weg. alleen als ik hoest is het in mijn onderbuik wat gevoelig. ik zit nu op 2dpo @ chris: he balen zeg. ik zou wel doortesten tot positief of ongi
Ja ik durf gewoon niet.. Helemaal niet nu mijn temp gedaald is ik houd het voor de komende dagen gewoon lekker spannend Hihi! Mijn vriend wil/hoopt dat ik morgen ga testen, maar wat mij betreft echt zondag pas! Maar misschien dat ik daar morgen anders over denk
Kan goed hoor dat je temp wat daalt want je zit wel erg hoog boven je lijn.......als hij hierna constant blijft ..... @Blinky als je hoest of niest gevoelige onderbuik, hmmmmm dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. @Chris, ehhhh ja die ervaring heb ik wel maar toen was ik gewoon ongi......week na NOD zou het nu wel posi moeten worden mocht je zwanger zijn, of je hebt iid een laat ei gehad. Ben je al lang van de pil af?? @andere.....fff een knuff
Essje: de dag dat ik positief testte, was mijn temp gedaald....duss. Ik zal eens zien of ik je die tempkaart kan mailen. Hoewel..je kunt hem toch ook zien via mijn link naar FF? (Je moet even zoeken naar die van december 2008)
Goeimorgen meiden, Ben twee dagen niet op ZP geweest! Maar pfff, kan gewoon niet alles terug lezen! Ongeveer 10 pagina's gedaan, dus meiden die ik vergeet, bij deze vast sorry! @Fanny: Gefeliciteerd, lekker gevoel he! @hommel, stinkerbell, Ellamalou Balen zeg! Succes de volgende ronde! Hoop voor jullie op knalroze de volgende ronde @Juna: Ook vast voorzichtig gefeliciteerd, kan het ook nog steeds niet geloven, maar een tweede streepje, is een tweede streepje! @liefkleintje: Jeetje meid, heb met je te doen! Pijn in Nederland zou toch niet hoeven! Hoop voor je dat het echt spit is! Beterschap! @Chanelle Noa: Wat goed en knap van je zeg! @Gesina: Ik had zeker al last voor NOD! Het ergste was mijn zeer pijnlijke borsten, anders dan wanneer ik ongi moet worden, en krampen in mijn buik! Op de plek van je ongikrampen, maar het voel net anders! @Suusje: Succes met wachten, ook onzekerheid ook! @Essje: Ik snap ook niet dat je het volhoud hoor! Ik heb, omdat ik ook een twijfelachtig streepje had, drie dagen achter elkaar getest! Misschien ook iet was overdreven, maar wel gerustgesteld! Haha! Meiden op de wachtbank, ben zo benieuwd naar jullie testen! Zie graag foto's hoor! @Hier: Nog steeds onzeker, maar heel erg aan het genieten! Ben de afgelopen dagen ook al 5 keer per dag extra naar de wc gelopen, krampjes in mijn buik, en dus nog bang dat ik Ongi word! Die pijn in mijn borsten is ook niet meer leuk! Kan er gewoon niet meer goed van slapen, eerste nachten hielp dat strakke topje wel, maar nu ook al niet meer!  
hoi meiden, ik vroeg gisteren toch wie dat ook hebben zon zwaar gevoel in onderbuik alsof er een baksteen op licht?? nou het was niet te houden gisteren avond heb gewoon asprientjes ingenomen voordat ik ging slapen!! heb er nu nog steeds last van pff... nog nooit gehad dit!!
Hoi Gesina, Ik had wel wat krampen, maar zeer licht en veel lager dan normaliter (straalde meer richting lies en rug). Mijn opvallendste kwaal was dat mijn borsten fermer en groter waren. Ik vroeg gisteren aan mijn man of ie wat had gemerkt (ik ben er nl best trots op haha), toen zei hij "ja maandag viel het me al op en vond het zo leuk!". Nou dat had 'ie wel ff mogen zeggen. Haha Succes in ieder geval! Spannend joh!
Jeetje weer veel gekletst, alles gelezen maar niks onthouden. Vreselijke nacht gehad. Viel om 00.00 in slaap tot 02.00 en werd toen wakker van de pijn in mn rug. Wakker gelegen tot uur of 6 dus klote nacht gehad. Justje: al getest???? Zag een negatieve test voorbij komen en bruin gespot bij ander, balen!!!!
He dames, Ik ben ook nog aanwezig hoor, maar een beetje op de achtergrond deze maand. Ik schrijf meer op het miskramengedeelte omdat het nog zo vers is allemaal. Toch even reageren... @Essje: Natuurlijk testen wij allemaal veeeel te vroeg. En dat geeft niet (ik begin zelf ook aanstaande zondag al terwijl mijn NOD pas komende donderdag is), maar het risico daarvan is dat je een zwangerschap in de dop spot die daarna weer ter ziele gaat. 50% van de zwangerschappen (!!) is nog voor de NOD weer over en normaliter merk je dat helemaal niet omdat je gewoon ongesteld wordt. Ik heb buiten mijn miskramen om het afgelopen jaar al zeker 3x een maand gehad waarbij ik 4 of 3 dagen voor NOD positief testte en gewoon ongesteld werd op de dag waarop het moest. Ik tel dat ook niet mee alszijnde "ik ben zwanger geweest" Natuurlijk hoop ik voor jou dat het anders is en dat je wel hartstikke zwanger bent, maar weet dat het zo werkt... (voor de toekomst) Ik zal hier een fotootje laten zien van de maand juli. Normaal ongesteld geworden volgens planning, maar wel 3 dagen voor NOD dit: (het is heel licht, maar misschien kun je hem zien)
heey blinky, ppfff... ja vanacht heb ik weer 2 nachtmerrie's gehad... Ik kanme niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een droom/ nachtmerrie heb kunnen onthouden voor de laatste 2 weken ongeveer. en ze lijken zo echt dat ik echt mega bang ba als ik wakker word ahahhah. Maar jah ik wil het liefst 9 maanden lang elke nacht veel nachtmerrie's hebben aas er dan maar een kleintje in me groeid. Ik heb er echt alles voor over ahhah. Maar ja ik denk dat alle vrouwen dat hier hebben ..
Ja ben al best lang van pil af. Heb al drie kids. Bij alle zwangerschappen heb ik lang moeten testen voordat positief werd. Miss dat het lang duurt voordat in urine te zien is. Maar symtonen komen heel snel bij mij. Vraag me af of meer meiden dat hebben. maar ga zondag weer test doen
Goeie morgen meiden! Bijna weekend @ Suus, balen meis. Ik had gehoopt dat het gestopt was. @Chris, je zal op positieve antwoord wachten dus ik houd mijn mond @Zelf, op dag 36 nog geen ongie maar ik zit dan ook op 9/10 dpo. Wel dikke memmen, veel dromen, vieze smaak in mijn mond, drukkend gevoel in de onderbuik dat anders voelt als de maanden hiervoor. Enkele puistjes op mijn lijf en erg moe maar de moeheid kan ook komen van de crohn dus naar de prikkelende darmen kijk ik ook maar niet ondanks het normaal vreselijk zeer doet en nu gewoon vervelend is. Fijne vrijdag meiden, ik kijk vanmiddag weer ffies en ga nu eerst een bakkie koffie nemen en dan poetsen in huis.
Bedankt voor je reactie meis doet me toch wel goed. Ik ben er ook wel steeds nuchterder onder omdat ik weet dat het alsnog fout kan gaan. Dus ik wacht nu gewoon lekker af. En meiden over mijn temp: het maakt dus niet uit dat hij gezakt is? Vond hem zelf gister ook al zo hoog! Misschien voor mij een lichte vorm van koorts omdat ik me ook al niet zo lekker voelde? Ach ik zie wel wat wat hij morgen doet dan
@Liefdeis, moeilijk he de onzekerheid, @meiden die op rood zijn gegaan dikke knuff..... Sorry als ik niet op iedereen reageer maar kan het niet altijd bijhouden.