NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal even kijken of ik de link van ff kan neerzetten van mijn grafiek van beide zwangerschappen voor je moet je maar eens kijken.

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ goofychick: haha leuk om te horen, we wachten het af. ik had dat helemaal niet bij mijn 1e, zo'n gevoelige buik. ja toen ik met 5 weken een luchtweginfectie had, toen deed me wel alles goed zeer.
    @ liefdeis: wat rot dat je borsten zo'n zeer doen. hopelijk zakt dat snel een beetje, maar wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent
    @ gesina: gisteren had ik ook zo'n rottige pijn in mijn buik, maar ik was pas 1dpo. waar zit jij in je cyclus?
    @ arnoe: haha ja dat is een leuke bijwerking he grotere borsten. ik ging bij de 1e zwangerschap van een B naar een D haha. gigantisch werden ze. nu zit ik nog op C, ben benieuwd of ze een 2e zwangerschap weer 2 maten groeien haha. oei au
    @ roozjuh: balen zeg dat je zo slecht hebt geslapen door de rugpijn. kijk je wel goed uit met je rug tijdens de zwangerschap?
    @ betty barclay: ja zo'n test had ik ook in handen op 12 september. echt best duidelijk. iedereen zei ook whaaaa je bent zwanger. 4 dagen later werd ik voor het eerst sinds de zw weer ongesteld. was dat even balen zeg
    @ chanelle: ja ik heb ook van die heerlijke nachtmerries gehad de vorige keer. dat mijn kindje al een jaar of 2 was en dat ze hem kwamen weghalen enzo. heeeeel fijn

3. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Och och och, wat ben ik af en toe een muts zeg :( Ik zeg tegen iedereen, "ik zou testen op NOD om teleurstellingen te voorkomen". Nu zit ik 6 dgn voor NOD en heb testen in huis die je 6 dgn voor NOD kan gebruiken....en rara wat zit ik continu te denken.."zal ik wel of niet een testje er tegenaan gooien" pfff :) Ik zit gewoon in mezelf te praten (last van duiveltjes op de schouder :)) ...6 dgn is veeeel te vroeg, zonde van de test, is toch negatief zegt de ene duivel, en de andere "je weet maar nooit, misschien is het wel een tuur-testje :p

Ben je dan gek of niet???

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
  5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    #1885 goofychick, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Esje hierbij mijn kaartje van mijn eerste kindje, dus dat je temp gedaald is zegt niks.....maar maakt je wel onzeker, weet er alles van.

(hmmmm mijn borsten zijn altijd heel gevoelig en nou totaal niet..........had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, of maak ik me nu gek hahahahaha)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha enas je begint door te draaien :p kzou toch nog ff wachten met testen hoor. ben bang dat je die dan voor JanDoedel doet en zo de prullenbak in kan

Blinky: wat reageer jij goed op iedereen :p ik hou t allemaal niet meer bij soms haha Stelletje kippen hier :D

7. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Whaha mama's in spe draaien door :p Gelukkig ben ik wel zo nuchter om gewoon niet te testen, zonde vind ik dat! Maar gedachtes kunnen je idd wel gek maken soms hoor...

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Wat fijn om zo'n kaartje te zien joh! Ik dacht echt vanochtend toen ik mijn temp zag, Nou dit word niks meer, maar kan nog goed gaan dus :)
    Ik baal stiekem nu wel een beetje dat ik niet getest heb vanochtend!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Had je de mijne ook nog gezien, Essje? Daar zie je ook een dip

10. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Mooie kaart Goofy..erg duidelijk ook!

Essje; kan je niet alsnog testen dan?

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha dan ben je niet geeker dan de rest van ons denk ik haha

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    #1892 toerist18, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Hoi dames, ik kom ook even om het hoekje gluren...
    Ik heb niet veel kwaaltjes, ik heb wel ineens puistjes (klein gelukkig) op m'n wangen.En soms jeuk aan m'n onderbuik...ook wel rommelende darmen.
    Af en toe buikpijn, dat ik denk; ik wordt het zo.
    Zondag is mijn nod, maar ik ga pas maandag of dinsdag testen (het liefste dinsdag....)
    Bij m'n 1e zwangerschap waren m'n 1e symptonen, lage rugpijn en puistjes.Daarna zere borsten.
    Pas vanaf week 8 werd ik misselijk.
    Iedereen succes met testen, we hebben 1 ding gemeen met elkaar, we zitten allemaal vol hoop te wachten;)

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pff wat een geklets... wel gezellig zo...

@ Gesina & Roosjuh hopelijk hebben jullie snel minder pijn...
    @chris hopelijk snel een positieve test...
    @Essje spannend zeg... wel fijn om een bevestiging te hebben dat het zakken van de temp niks hoeft te betekenen...
    @enas NIET doen...
    @Saysa vervelend hoe die prikkelende darm... weet daardoor nooit wat ik voel...

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ roozjuh: haha dat was een tip van boefjesmama, om een kladblok te gebruiken. als ik nu iets lees waarop ik wil reageren dan typ ik het in mijn kladblokje en dan alles in zijn geheel kopieren.
    @ essje: haha dan test je morgen toch alsnog samen.

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @hellen ja ik had de jouwe ook gezien :) nog bedankt. Is toch weer een hele geruststelling:)

@enas en blinky misschien dat ik dat vanavond samen met mijn vriend doe na een lange aantal uren niet drinken en niet plassen;) en anders vroeg naar bed vanavond en morgenochtend testen! Hihi

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    AAAAAHHHHH spannend!!!!
    Neem dan wel de KV 2 voor 5 euro he! Als je nog weinig HCG aanmaakt, kun je het altijd de volgende ochtend nog es proberen met ochtendurine.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja mooi he, begin nu toch ook wel wat de zenuwen te krijgen, maar gewoon gezonde spanning........wel een tja hoe zal ik het noemen "mooi gevoel" om weer op de wachtbank te mogen zitten.......tis zoooo bijzonder!

Maar ik sluit een deal met jullie, als jullie genoeg lekkere dingen op de bank achterlaten schuif ik helemaal achter in een hoekje.... *stelt zich bescheiden op*

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Haha die heb ik niet liggen, heb alleen van zwanger en kids en nog een digitale van cb!

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden,

Nou ik weet het niet hoor, de twijfel slaat toe. Ok, heel waarschijnlijk word ik toch gewoon ongesteld en zet over een paar dagen de ongesteldheid door maar momenteel heb ik sinds gisteren bruine spotting. Gisteren een beetje, nu een beetje. Maar voel mijn onderbuik wel (teken doorzetten ongi), dus daarom twijfel ik zo. Ik denk dat ik stiekem altijd verkeerd heb gerekend. Namelijk eerste dag spotting is 1e dag ongi maar las net ergens dat 1e dag doorzetten ongi 1e dag cyclus is. Dan is di mijn NOD..
    Normaal zou ik niet zo twijfelen is het niet dat vanaf gisteren ook de zijkant van mijn borsten pijn doen, tepels ook nog steeds. Verder ben ik s ’avonds vaak zo moe dat ik niet eens een serie kan kijken zonder in slaap te vallen of een bladzijde kan lezen. En verbeeld ik het me nu of is mijn huid minder vet en zachter? Pff wat kan je lichaam je voor de gek houden!

Hoogst waarschijnlijk ga ik vandaag of morgen op rood maar anders doe ik zondag gewoon wel die test! De wonderen zijn de wereld nog niet uit toch!

Succes alle meiden die in spanning naar de wc lopen tien keer per dag, gefeliciteerd meiden die een heerlijke 2e streep hebben gezien! Spannend!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jullie steken me aan met symptomen signaleren hou es op hahaha.

Deel Deze Pagina