haha ja is een soort wannebe-zwangerschaps-ziekte geworden Iemand al wat gehoord van Justjes?? die zou testen deze ochtend en ben zo benieuwd!!
Goedemorgen dames, Ik ben nog niet ongesteld geworden en heb ook nog niets gespot. Mijn temperatuur is nog niet gedaald en ook nog steeds niet gestegen (37,1 graden, al 3 dagen). Vandaag heb ik al 10 x op het toilet gezeten, ik vind het zooooo spannend. xx
De test werd eerst super roze (heel het vakje) daarna een dikke rechte streep. Voor het slapen gaan alvast een maandverbandje aan doen. Ik zit nu op de 5e ronde, ik weet niet of de 3e ronde meetelt, want ik had een cyclus van 14 dagen. Daanra werd mijn cyclus regelmatig en gebruikte hierbij geen ovu testen (die heb ik deze week gekregen). Mijn manlief had enorme rugklachten op m'n vruchtbaarste dag (26 september), ik enorm balen. We hadden 2 dagen vantevoren niet geklust en 2 dagen later ook niet. Ik ga naar de 6e ronde, maar het voelt als 4e De korte cyclus en zijn rugpijn... Zwanger willen worden, hoe graag ik het wil... babietje, wanneer kom je?
Zal ik er dan nog maar een 'kwaaltje' bij gooien? Ik heb last van jeukende tepels. Ene keer links, dan weer rechts... Om gek van te worden!!!
He Catharina! Je temp stijgt meestal niet verder als je zwanger bent hoor! Als 37,1 jouw hoge temp is dan heb je grote kans dat dat de komende 8 maanden zo blijft (als je zwanger bent ) Het is maar bij een heel klein groepje dat ie nog verder stijgt. Succes! Ik duim voor je!
testen testen testen of had je dat al eerder gedaan sorry is veel om bij te houden , snap niet hoe sommige dat kunnen
Ik ook! En ook aan de zeikant Van mijn borsten en op M'n buik.. Weet niet of het wat zegt maar heb dat nu sinds drie dagen
Bij mij zijn het echt alleen mijn tepels, zijn ook gevoelig. Buik verder geen last van (niet anders dan anders ). Ga nog gek worden van die tepels, sinds paar dagen echt last van... Krabben en wrijven helpt niet, gaan ze alleen nog maar meer van kriebelen
We kijgen iedergeval lekker WINTER! Met je manlief lekker onder de dekens knuffelen en en klussen klussen klussen!
Dames, Mag ik me ook aansluiten? Moet rond de 9e ongi worden. heb gister 2 druppe ls bloed verloren en 2 of 3 dagen daarvoor ook 2 druppels. Verder denk ik van alles te voelen. Vanmorgen ook misselijk en ben duizelig! het is pas ronde 1 we wachten af! Spannend voor allemaal!