Ow aloha balen meis! Ik had het zo gehoopt voor je! hele dikke warme knuffel vanaf hier! Gaat het een beetje?
Jeetje zit net even te kijken op de lijst maar Aloha het zit jou echt niet mee!!! bah bah zo balen!!!
@aloha wat erg voor je meid!! Een dikke knuffel voor jou, het doet zo'n pijn i know... @dreamimggirl als ik iets weet laat ik het weten @solana balen meid, op naar de volgende ronde.. @Littledreamer hopen dat de test binnen twee dagen wel roze is, ik duim met je mee @mpo ik duim ook voor jou mee Blijf hier naar de wc lopen om te kijken of er al iets roods aankomt haha maar nog niks te bekennen tot nu toe....
@kelsey ik loop ook telkens naar de wc.. afscheiding lijkt donkerder te worden even een maandverbandje in dat kan ik het beter zien !!
@Littledreamer en Kelsey: ik loop ook steeds omdat ik steeds moet plassen. Littledreamer had je nou getest vandaag????
hey nee dis niet goed hoor aloha! ben ff half uurtje weg en dan zo'n rot bericht Sterkte meis, dikke digi-knuf van hier!
hoop heb ik bijna niet meer 2 keer 2 druppels bloed verloren.. en afscheiding begint nu geloof ik ook donkerder te worden! .. Tis ook pas ronde 1.
Owwh meis, ik ken dat gevoel!!!! probeer (ik weet is heeel moeilijk) het naast je neer te leggen en gewoon af te wachten of je wel of niet ongi wordt!!! en dan toch nog even testen als de duvels er niet kome!!
Ik wil er ook niet aan denken en doe me best ervoor maar je weet hoe t gaat. Toch even weer naar de wc lopen!
Ja ik weet hoe het gaat!!! Ik kan het ook niet uit mijn hoofd zetten hoor en ik wil ook niet hopen , want dan is de teleurstelling des te groter!!! Laat je het wel weten littledreamer?
Nou meiden,, ik ga zo naar mijn werk!! Allemaal heel veel succes, ik blijf voor jullie allen duimen en als iemand iets weet let us know!!! En niet te veel kletsen anders heb eerst een uur nodig om alles terug te lezen hihi