Hier ~400 berichtjes kwijt.. pff.. wat een gedoe! Back to topic: @Parr, je temp! Goed hoor, mooi stabiel.. al een stiekem testjes gewaagd.. hier ook 36.7, was ff verdrietig, maar goed, het kan nog steeds "en van je hela hola.." Oh mijn handtekening is natuurlijk ook van 4 september.. maar ff aanpassen!
Ik ha er toevallig ent met Ly op msn over o fik morgen maar een testje waag... kan de spanning neit aan en weet leiver eerder dan later of het negatief is.. Kan ik al wel posi testen met de plastest van Matcare (dus geen dipstick) @jessie jouw temp ook mooi!
Huh? Heb ik wat gemist? ZP gecrashed? Ik niet meer op rood dus...hm...doe dat maar ff opnieuw dan.. Heeft iemand een update? Of is er niks boeiends gebeurd vandaag?
ik zie er de ernst wel van in... alle nieuwe topics ... alle berichten .. herrinneringen ... maar ja beter maar n maand en geen jaar terug
Ja inderdaad....stel je bent ook net zwanger en hebt het vrolijk gemeld..alle felicitaties ook weg...
Ik was vanmorgen wel nét een bericht aan het typen, wilde hem plaatsen en toen deed ie het ineens niet meer...dat was inderdaad rond 10 uur...