meiden kunnen jullie me please advies geven. ik heb gister een test gedaan en daar zag ik een vaag streepje ( kan geen foto laten zien sorry ) maar vandaag was die nou niet eg donkerder. zondag moet ik ongi worden. ik voel me niet zwanger alleen erg moe, maar wil mn vriend graag die donkere streep laten zien want die gelooft het nog niet eg. hoop dat jullie wat advies hebben voor me. kussie wendy
het enige advies wat ik kan geven is over 2 dagen weer even testen.. meestal is het beter om niet voor je NOD te testen het kan natuurlijk ook nog misgaan. testen is de enige duidelijkheid
Hey Meiden! Dat is een tijd geleden! Wij hebben de afgelopen maand even rustig aan gedaan, dus niet getemperatuurd, geen ovutestjes etc. Dus ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus precies is, maar waarschijnlijk was mijn NOD 6 oktober.. Intussen nog geen ongi te bekennen en al 2 testjes er tegenaan gegooid.. Nu zie ik op 2 testen (van gisterochtend en vanmorgen) wel 2 lijnen staan.. maar pas na langere tijd.. daarvoor is het echt te onduidelijk, ik denk wel iets te zien, maar ik staar me dan wel een ongeluk! Voor alsnog ga ik er maar vanuit dat het niets is (de kans zou ook wel heel klein zijn, want we hebben echt niet veel geklust deze maand...) Wat denken jullie?
Truus dr internet bleef hangen haha! Maarreh, Opper Opper Member? LOL! Sammie, gefeliciteerd met de waarde! (Tenminste, weet niet waarvoor die is al begrijp ik van anderen dat die goed is)