oh zeg dat ook ff tegen mijn vloeien! hahaha.. god oh god oh god....geloof in de laatste 6 maanden 2 keer sex....boehoeeee.... Wel handwerk, maar toch....izzz nie zooo leuk!!
He! Toevallig is borduren hartstikke leuk! En hip, en modern! *gaat met armen over elkaar zitten en zucht nog een keer hard, zo*
Knuf voor Yootje! Vloeien van Antares GA WEG!!!!! Ze wil sex! Heitje ook al horney Ik zit hier zielig te wezen. Keel doet zeer heb telkens het gevoel dat ik moet slikken maar er is niets weg te slikken. Als ik niet slik moet ik kokhalzen
Ik borduur niet maar vind het wel leuk tijdverdrijf. Heb het ooit eens een keertje gedaan. Ik las wel dat Zomaar van W en P hield. Daar heb ik nog 2 grote borduur patronen van liggen.
yootje bah ongi..knuffel! sammie, yeuhh das ene goeie waarde zeg! Heitje ongi? Ooh knuffel meis...kssst weg ongi! anderen thx voor wegjagen hihihi...knuffel! Ga weer weg, dochterlief komt met pijn bij me....ze heeft een splinter maa rik heb geen naald in huis om die eruit te halen......eens ff zien of een kusje en ff spelen heltp hahaha. Moet ook nodig de vaatwasser uitladen....bah!
Haha zo kan je het noemen ja...zit het in de lucht ofzo? Heb daar normaal niet zo'n 'last' van maar nu ineens wel? *keelpijn ga ff iemand anders lastig vallen jij, niet die arme BB!*
Jep, zit alweer op dag 3...dus is alweer zo goed als weg...nu niks meer..misschien morgen nog een restje... Maar ik heb niet te klagen... jij nog steeds vloei? Sjonge jonge houdt het dan nooit op :x Splinter uit haal ze en vaatwasser uitlaad ze he!
Eechooooo Nou dan ga ik wel weer aan het werk... (he sjips, dacht ik dat ik een goed excuus had om ff pauze te houden )
hallo dames, ben mijn banner kwijt, hihi nu geen puf om een nieuwe te maken... komt morgen wel weer fijn weekend iedereen! xxx
Wat is het hier stil zeg. WE ZIJN ER WEER HOOR!!!! Jullie mogen allemaal terugkomen..............zou iedereen naar andere fora overgelopen zijn gisteren? Dis nie gezellie hoor!
@ BB10 W EN P IS geweldig hahah @ hier hele middag goed rond 5uur na de wc. had ik weer wat rood bruin en met afvegen. voordat bas kwam nog een keer alleen met afvegen en net thuis was het weg. ff afkloppen maar heb echt het gevoel dat het fout gaat
Jaja, ik weet het.. ben eigenlijk ook tegen voor NOD testen.. maar ik wil gewoon of het goede gevoel bevestigen of om zeep helpen..!