Zomaar volgens mij heb ik ze digitaal als je ze wil hebben dan stuur me je mailadres ff per pb dan mail ik ze wel.
Volgens mij willen ze dat iedereen nieuwe topics opent, maar voor de lijst is het wel lastig.. al is die van 4 september ook niet echt up to date natuurlijk!
Wel wat beter dan vanmorgen maar nog veel last van mijn keel en veel hoesten. Lijkt wel uit mijn tenen te komen. Nu maar extra vitamine c slikken want ik wil niet de griep krijgen!
Balen zeg!! En het leek zo mooi.. ik hoop voor je dat dit een eenmalig lange cyclus was en je deze ronde op dag 34 een positieve test hebt!
Snap ik meid.. kansloos is het hè, zo'n cyclus? Gelukkig is het snel dinsdag, ik hoop dat de gyn iets voor je gaat doen..
Mag niet van Lindanna (alsof zij zich daar zelf aan houdt..)! Maar ik voel me wel oké, gevoeligheid borsten gaat op en af, al dagen een rommelige buik, temp is stabiel maar niet extreem hoog, humeur erg wisselend.. als temp morgen 36.7 of hoger is (en gevoel nog steeds goed) ga ik testen.. (kruidvat 2v5)! Die wachtweken zijn stom.. zeker de 2e.. de 1e ben ik altijd blij dat er weer eens een ei is geweest, maar die 2e.. een kwelling!
Zo dames, ik heb weer genoeg gespamd.. moet wel als ik weer naar 2500 berichten wil Even mijn NOD in lijst aanpassen!
ik moet wachten tot de 27ste. mits het begin van de week ook nog bruin enzo is. dan denk ik dat ik weonsdga moet komen.. kon het nu al maar
mijn temp was ook steeds 36,7 en schommelt daar nu tussen in tot 36.8 en ik had ook rommelden darmen dus ik zeg tetsen
Bb10 de onderste wat met een op..... begint qua mail. is mijn msn mocht je zin hebben voeg me maar toe