zeiden vanaf 6 weken kunnen ze vruchtzakje enzo zien. nu aangezien ik 5week 2 dagen ben heeft het geen zin. ja rust nemen en niet teveel bukken. als nog aanhoud begin volgende week bellen en denk dat ik dan idd moet komen. doen ze niks ga ik na omi dokter. dan maar checken in ziekenhuis of zo.
Zo ben weer bijgelezen. Jeetje was wel ff raar een dag geen ZP. Maar we zijn er weer joehoeeeeeee Zomaar, ik ga voor je duimen dat gewoon alles goed is en dat je bruin/rood verlies stopt.
jessie: jouw temp blijft wel mooi hoog!! Zat net even te spieken bij zwangere temp kaartjes... toch nog best wat meiden met een temp daling op 4dpo... dit geeft me weer hoop haha... mn temp is nog nooit zo hoog geweest!!
Knuffel voor Parr.......NOUHOU..... ik ga vast met je mee hoor....voel helemaal niks dat lijkt op zwangerschap....
Is goed teken, Muur, niets voelen! Net als wel iets voelen.. je kan je er niets van zeggen.. Rustig hier trouwens!
Gisteren de hele dag gewerkt en gisterenavond naar huis rijdende had ik me toch een gevoel dat ik me ongi ging worden...maar NIKS..vandaag niks bijzonders...dus gewoon te lang gewerkt denk ik....
hihi ik krijg nu wel een beetje hoop.. maar ik zie het zo.. ik ben ingesteld dat ik ongi word morgen of overmorgen.. zo niet is het alelen maar meegenomen
Ik zou dan wel tot zondag wachten, hcg verdubbelt om de dag en dan heb je op NOD een prachtige streepje