Whoh!!! Par..........................je temp............. Oh nee het betekent niks, het betekent niks het betekent niks...........maar toch duim ik!
die hoestbuien ken ik.Ik ben nu al lang niet meer verkouden maar als ik moet hoesten komt die stik hoest van toen wel weer omhoog. Gisterenavodn ook en hubbie keek er verschrikt omhoog beterschappie!
lieffie dat zegt helemaal niks! je hebt vaker 36.6 gehad. IN maart schommelde mijne ook na de test is nog mooi hoog!
ik meet wel met de mama clubbie. Maar is echt kijken hoe en waar. Bij hun lastig voor mij want ik ben de enige die in de oosten woont en je hebt er ook eentje die in gron. woont
MIjn temp was 36.7 máár dat was om 9.10 pas. Dus hij hoort lager te zijn. In leg kruis ligt er al in .. zo en nu ontbijten
hey iedereen. heb vanmiddag 1 licht sliertje bruin verloren.. verder nog niks. denk idd op een adertje at gekanpt is. als morgen weg blijft geloof ik er meer in @ jessie met 36.7 ben ik gewoon zwanger. blijf tussen 36.6 en 36.8 hangen
hoi meiden, nu weet ik het zeker. vandaag twee testen gedaan maar geven toch eg een streep aan wordt steeds donkerder, morgen doe ik een cb test en dan hopen dat die hetzelfde zegt he. kussie
Mmh.. maar wel al bruinverlies nu.. dus ik denk echt dat het game over is voor deze ronde.. ! En ik kon niet eens hier uithuilen, omdat zp de hele dag eruit lag :x! @Heitje, maar Eindhoven is best leuk hoor.. echt waar..