*blaast temp van jessie nog even goed omhoog* ik hoop het voor je jessie! Slaap lekker,hopelijk lukt dat een beetje en mag je morgen testen!
ik ga deze ook afsluiten en nog ff verder surfen,ik weet niet hoe je meerdere pagina's tegelijk opent via de foon. Slaap lekker iedereen!
Heee dames, Heitje was je naar een voorpremiere geweest in a`dam? Ik was ook bijna heen geraakt met me vriendin. Hoe is het met je verders? Jessie, spannend!! Duim voor je!! Voor yootje en de andere dames met ongie dikke knuf!! Mijn temp ziet er weer goed uit...maar dat zegt niets bij mij. Ik had wel nu voor het eerst sinds tijden een mega zere ovulatie. De laatste dag, ik had zo`n pijn in me buik, het leek wel op een blindedarmontsteking of zo zo zeer, lag dubbel van de pijn en viel bijna van me stokkie. Ben natuurlijk onder behandeling bijd e accupuncturist, dus wie weet heeft het er mee te maken?? Verder is me nod de 13de en kreeg net een vaag gevoel in me onderbuik, zeurderige pijn heb ik nog niet eerder gevoeld. Weet niet hoe ik het omschrijven moet, trok een beetje samen onderin. Liefs van mamatje
@heitje ik ben vrij relaxt onder merk ik.. raak denk ik een beetje verdoofd van of zo met al de tijd.. snap je mij? @mamatje erg spannend dus!!
Nou duik bijna me bedje ook maar in... En oja, Ik heb 3 katten.....2 liggen sinds een paar dagen met zijn 2tjes op schoot bij me en zelfs me andere kater die niet zo aanhalig is loopt constant om me heen te stirten, dus met andere woorden vind het inene heerlijk om geaaid te worden en zo. Dat ik zwanger was van mijn eerste 8 jaar geleden lagen ze ook altijd met zijn drietjes bij me. Hopelijk nu weer een voorteken??
Pffff zat net te kijken wanneer ik me hier voor het eerst heb aangemeld....alweer langer dan 2 jaar. Niet te geloven. Had het hiervoor ook met een ander forum....zolang al aanwezig geweest en heeeeel veel anderen die me allemaal voor bij gegaan zijn....Wat een desjavu, of je dat ook schrijven mag.....pfffff
haha mijn naam blijf nog ff zichtbaar. was even weg. Het klinkt erg veelbelovend meid! Dieren voelen dit haarfijn aan! Alleen mijn katten vermijden mij dan juist hahaha. Voor mij al bijna 3 jaar alweer
heyhey meiden... hier is ikkus weer...even een kleine update... * mijn buik voelt steviger aan (en nee ik sport niet) mijn vriend zegt ook al dat me buik steviger is... * nog steeds erg misselijk * erge honger maar niet kunnen eten door de misselijkheid * boven de pot hangen * me dieren komen steeds meer naar mij toe * erg moe maar niet kunnen slapen verder kan ik geen "kwaaltjes" bedenken.. ik vind het erg spannend... ik heb al 1x getest omdat het MOEST van de ha... maar was dus nog veeeeeeeeeeeel te vroeg... ik zag een heel licht streepje maar ik weet niet of het echt zo was... te licht voor een foto... verder voel ik me wel zwanger...hetzelfde gevoel als in Mei/Juni toen ik zwanger was... wat zeggen jullie?? het kan geen griepje zijn want ik nies niet, hoest niet, voel me niet ziek...en is totaal ander gevoel dan tijdens griep...
ik heb begin deze week getest en dus nog totaal niet overtijd ofzo... dpo?? solly ben niet zo van de afkortingen hahaha.. morgen is me NOD en 12e dus 1 dag overtijd... oja morgen zijn me vriend en ik 6 jaar samen en dan wordt ons nichtje ook 6 jaar
ik bedoel met dpo hoeveel dagen na jouw ei zit je? Morgen is jouw NOD? en 12e 1 dag overtijd? ik volg je niet sorry *bloos*
hahaha ik ga uit van 30 dagen... 11 Sept was de eerste dag van mijn ongi.. morgen zou ik dus weer ongi moeten worden... mijn ei is geloof ik rond 27 Sept geweest...
ik twijfel over de test... maar ik ga zoiezo morgen of overmorgen een nieuwe test halen... erg spannend.. wat denk jij als je mijn symptomen leest??
dan denk ik zwanger en vooral als ik die lichte test hoor. Ik duim voor je meid! Jullie zijn ook al lang bezig!! en nu ga ik echt afsluiten en mijn bed in hahaha truste!!