ik dacht kom nog eens loeren hier en wat zie ik... de potten lijm zijn op de post hoor Sammie!!!!! Ly voor jou duim ik ook keihard mee!!!!
Ja jeeeemig echt niet normaal he!!!! Ik dacht echt: waar hebben we dit nou aan verdiend??? Vreselijke aflevering! En nu moeten we de heeeele week wachten op het vervolg, aaaarghh!!!!!!
ow sammie. ik stuur je plaksel hcg van je. geen ruzie met ly maken krijgt ook wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG ow ik duim mega hard voor jullie
Oh fijn! Het begin is er!! Mocht het allemaal echt gaan beginnen: heeeeeel veel succes!!!! *staat alvast klaar met een opvangbak voor de hormonen van Paloe*
Wat leuk dat jullie er lekker ff tussenuit zijn geweest! En jeeeetje wat moet jij lang wachten op een echo zeg! Hopelijk is de wachttijd een beetje uit te houden voor je....
Hm...ik heb wat gemist geloof ik... Jeem en Sammie? Weet ik niks van.... hopelijk is het niet al te erg...
ik wist al van de dames die voorruit kijken dat er een hele heftige sluit van het seizoen kwam maar zo! En ineens zo plotseling! was meteen aan het janken! Hubbie erbij gekomen om mij te troosten van de schok en toen ging hij op het internet kijken of hij mij bij moest steunen
Ik kijk altijd samen met mn vriendin...en zij had al voorstukjes gezien op tv en zei al: ohh ik ben zo benieuwd! En ik wist niet waar ze het over had en dacht gewoon: ok leuk! Nou niet leuk! :x Heb de helft van de tijd met mn handen half voor mn ogen gezeten en met een hartslag van 140!
idd! dank je! En die hormonen worden zéker met een rotvaard jullie kant opgestuurd als het zover is!!
Jaaaaaa ik heb uiteindelijk wat sneaks bekeken op youtube erna want ik kon de week wachten spanning niet aan... volgende week ook net zo spannend!!!!