hai dames, gisteren was me temp gezakt, nu weer omhoog, zit op 13 dpo dus morgen is me nod, bij mij nog niet zo eerder gehad, meestal blijft me temp dan dalende, vanmorgen getest met 2v5 en binnen 2 min zag ik een lijntje, nu zie ik nog wel een vaag streepje...maar of het een echte goeie gaat worden??? vandaag is me zoontje jarig, best wel emo...hij is alweer zo groot....zou wel een mooi cadeau zijn!! xxxxxxxxx
Gefeliciteerd met je zoontje! En spannend van de test! Heb je een foto?? Dan kunnen we even meegluren!! En dan kom ik later ff kijken want nu moet ik weg! Fijne dag vandaag!
ooooh het wordt hier echt spannend 8) Mamatje ook al een lichte streepje!!!!!!! en gefeli met zoontje!
bedankt voor je felicitatie! zit op me werk nu, en ik denk dat ie nog te licht is voor hem duidelijk op te foto te kunnen nemen...dus dat gaat ff niet lukken...
En dankzij vi mis ik nu alle afleveringen, van Greys grrrr. Ga vanmiddag (als ik hier alleen zit) maar even een paar afleveringen terugkijken. hihi.
pfff heb nu weer steekjes net boven me schaambeen zeg maar, dus helemaal onderin me buik....hoop zo dat het raak is en blijft plakken! duim me ook suf voor de anderen!!
ooh spannend zeg! al die streepjes!! en paloe die op knappen staat.........duim duim duim. hebben jullie het ook zo koud!??? brrrrrrrrr..... Ik denk dat ik de verwarming maar eens aan ga zetten zo
allemaal bedankt maar he dat er ontsluiting is en dat ik ben gestript wil nog niet zeggen dat ik ook echt binnen nu en een week ga bevallen hoor Hoop het naturlijk wel maar er is niets over te zeggen Hier ook koud, thermostaat staat aan
Ooooh wat lees ik nu allemaal?! Allemaal streepjes?! Nailey, Sammie en Lydia, IK ZIE ZE!!! Ik hoop heeeeeeeeeel erg dat het echt zo is! Mamatje77, ik hoop dat het voor jou ook raak is uiteraard!
hellow! ik las dat er een streepjesinvasie is vandaag! wauwww! allemaal blijven plakken frummeltjes! en dames gefliciteerd alvast van mij!