hai meiden, ben hyper....meestal had ik met de cb of cbplus een pennestreepjes, nu net voor het eerst een breed streepje.....nog wel vaag....maar hij is breed! brrrrr krijg nu echt de zenuwen....
Joepie! Hopelijk ben je inmiddels een stuk verder dan die 1,5 cm.. ik ga ff verder lezen of er nog nieuws van je is..!
WAT?? Oh, spannend! Ik heb op de dag van ei ook een zw-test 2v5 gedaan (omdat ik die dag HA ging bellen) en niets te zien (oké niet gesloopt en bewerkt, maar toch)... dus ik duim voor een wondertje!
jessie nog niks hoor T krampt wel maar dat doet het al weken dus dat zegt niks T zal wel niet doorzetten, maar ben allang blij dat ik nu weet dat het allemaal niet voor niets is! Het gaat zoals het gaat en t komt wanneer t komt!
Naliey, spannend!! Duimduimduimduim! Paloe, er zijn dames die zitten te springen om je HCG, dus kleine kerel kom je melden zodat de kruiwagens HCG weg kunnen Veel succes.. wanneer moet je je nu weer melden bij de vk?
ik dach al j.? dacht dat jullie mij bedoelden @Lydia toch een lichte streep *duimduim* @sammie spannend!!! *plakplak*
Hopperdiehop.. ik ga ff koken! Gezien de 30 seconden regel kan ik ook nog wel ff melden dat ik vanavond weer lekker Glee ga kijken 8)