ik weet niet welke deze is... het moet wel een bekende zijn want diegene besteld ze en verkoopt ze weer door... maar er zit dus geen blaadje ofzo bij... het is zo'n test zonder omhulsel zeg maar...
Als het dan die van Zwanger en Kids zijn kan dat wel kloppen van een streepje er bij na de tijd. Waarschijnlijk staat op die van gister nu niets meer of wel? Ik heb er ook 2 gehad die dat deden. Rare dingen, maar als je het weet en je weet dat als er een streep staat dat hij er echt in 5 minuten staat en niet later dus, dan is hij geldig anders niet.
deze is van vandaag...en die andere test die ik had gedaan was 2v5 van kv en daar staat nog steeds een streep... en die eerste die ik gedaan had (7Okt) stonden ook 2 streepjes maar die heb ik weggegooid...en dat was dezelfde test als van vandaag... ik weet nu echt niet meer hoe en wat pfff
@ lydia toch vervelend zo een witte test...knuffel meid @ Mary81 hup hup rustig aandoen en genieten @ Paloe slijmprop verloren (maakt rondedansje) duurde bij mij daarna steeds een nachtje voor de weeen echt doorzette hoop dat dit bij jou ook zo is. @ Bloemmm alweer 8 weken wat gaat de tijd snel!! Ik pik er ook een paar ook al heb ik deze maand weinig hoop... @ Nailey balen zeg. Ik herken de onzekerheid. Bij mij stonden er ook 2 streepjes bij 2v5 maar ging mis na achteraf gezien 3,5 week overtijd dus 7-8 weken zwangerschap. Hoop dat dit bij jou niet zo is. Hier verder steeds beter aan het opknappen. Morgen naar de rechtbank en ben behoorlijk nerveus. Gaat wel over onze toekomst. Maar ik neem aan dat het recht wel zal geschieden en we wel gelijk zullen krijgen, Ondertussen voel ik GEEN rare kwalen zoals pijnlijk boobs, misselijkheid en dizzyness.. zal de stress wel zijn denk ik zo
Oh jah heb besloten toch zaterdag te testen dan zit ik op dag 23 en dat is de laatste cyclus ook geweest, daarvoor 15 dagen...daarvoor die vmk, daarvoor 28, daarvoor 27 en daarvoor 25 dus moet ergens kunnen toch?
Hai dames.... Pfffff weet nog niets. Geen ongie inzicht. Wel de volgende klachten: megaveel witverlies steekjes elke dag in me onderbuik opgezette darmen hoge temp kotsmisselijk van bepaalde geuren steken in me borsten me hele gezicht zit onder de pukkels.... Had nog een keer met cb getest die leek nu wel weer iets meer donker....maar ik weet het niet hoor.....hij was eerst zo duidelijk te zien.... Weet wel dat mocht ik het nu nog gaan worden dat ik enorm teleurgesteld zal zijn.....
Oh Mamatje, ziet er nog steeds goed uit! @Naliey, balen meid.. maar ik hoop dat dit niet meteen een slecht teken is! Hoop houden hoor..
Ja de tijd vliegt echt.. Morgen alweer 9weken. Ik duim echt ontzettend voor jullie! Gun het jullie allemaal zo enorm!
Paloe spannend!!!!! Veel succes meid! Meiden die in spanning zijn voor wel of niet een dubbele streep: veel succes.
@nailey irri die onzekerheid, ik blijf duimen! @mamatje het lijkt helemaal goed te zijn als ik jouw klachten zo lees! Mssn 2 dgn wachten met volgende test en anders bloedtest? wnr heb je de gyn?
hai dames, het zag er allemaal zo goed uit....maar gisterenavond laat begon ik het bekende gevoel weer te krijgen...en ja hoor vanmorgen is het begonnen, op 16 dpo. heb een heftige rugpijn, beroerd van. moet nog werken ook bah! voel me zwaar k** blijf voor jullie duimen meiden xxx