Druk druk druk, maar vandaag even hard werken hoor.. hihi.. Ben deze week drukker geweest met de andere kant dan met mijn werk..... En ei waarschijnlijk op zaterdag gehad... Spannend... Beetje jammer dat ik mijn testen aan man heb gegeven en gezegd heb dat ik niet eerder mag testen dan 31 oktober want dan is het onze trouw dag. Zit alleen dan wel 7 dagen na nod.. Dus ja dan weet ik het eigenlijk al wel.. hihi...
En hoe is het bij jou dan??? Joey vandaag griepprik... Aah. Zielig.... Maar ja voor een goed doel niet waar??
Als ik dan nog niet ongi ben, testen we samen goed! Hier errug druk, lange werkdag gehad. vanavond verjaardag en een druk weekend voor de boeg. straks even poetsen en idd griepprik halen met Joey. Die moet ik wel even paaien denk ik, maar dat zien we wel hahah Ga zo even buurten aan de andere kant meis!
Gezellig miste je al... En lijkt mij een zeer goed plan om samen te testen. Gaan we telefonisch doen. hihi...
Het was de bedoeling om jullie vandaag te verrassen nadat ik gister duidelijker positief had getest en vandaag een test in de planning had... Vanmorgen werd ik met enorme buikpijn en misselijkheid wakker.. en ben ik begonnen met bloeden.. Helaas weer een vmk.. Wij starten dus vanaf vandaag met onze 1ste IVF poging take 1.
G************ wat een kl*te zooi zeg... Ik had zooo gehoopt dat het gewoon raak was..... Hele dikke knuffel meis.... Ik ga heeel hard duimen dat de IVF take 1 gaat lukken.....
ohhh lieve sammie en mamatje..... Wat enorm klote!!! Hoopte het zo,voor jullie allebei en dan ineens die gemene ongi... grouphug speciaal voor jullie,wie doet er mee??? *hugggggg* ben weer weg,ff douchen en was ophangen...
Mamatje en Sammie een dikke knuffel voor jullie!!! Zomaar heel veel succes straks!!! Lydia ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt!
Mamaatje knuffel van mij...rot ongi Nee Sammie dat meen je niet? Ohh meid wat erg! Nu genoeg medelijden en op voor ivf mag ook wel eens lukken meid. Hier het gevoel ongi te worden maar ben eerder zwaar gestressed! Komt door de zitting van vandaag....maar het zal wel goedkomen. Duimen jullie mee?
@steffie, ik duim mee. @all. paloe is niet aan het bevallen haar pc is stuk... ze geeft sammie en mamatje dikke knuffel