ja maar ik ben dan wel benieuwd of ik nooit een ei heb gehad ( temp omhoog / posi ovu testen.. / ei naverschijnselen (boobs enz) ) want dan heb ik nu indd niet gehad maar normaal wel..
Mamatje....oh nee wat klote! knuffel meis. Sammie, waaaat! alweer mis....neee dat mag niet! Knuffel ook voor jouw. Zomaar, fijn hoor goeie echo. gefeliciteerd! Lyd, toch clomid...nu dan weer stapje vooruit. Jammer geen eisprong. Paloe...hup je nog steeds rond....naja! Beeheeeep...kom er eens uihuiiit!!
ly gelukkig dat ze je nu gaan helpen liever anders nieuws gehad gewoon zwanger. maar wees blij. nu wel een eisprong en wie weet raak, omdat de zaadjes wel super zijn
@ly goh wat suf, kon hij verklaren waarom je dan toch een streep op je test had?? Ik hoop dat die clomid je goed gaat helpen. En dan meteen raak schieten he... (heeft fer eigenlijk ook geleerd om te schieten in het leger) PS overkant is kapot
begin idd meer te ruiken mannetje zijn zweet poten ruik ik zowat de hele dag en das niet fris bahhhhhhhhhhhhhhhhh
wat een dag. opluchting maar ook druk. vk, kommode uitlekaar gedraaid en naar boven. rond 3uur douche. 4u na kapper make up en haar. na huis eten en rond half 7 na feesttent. 8 uur begint het programma dancing aan't knoal pfffffff nu al moe en word het ook nog laat. om 6 uur weer op morgen vroeg
Zoals zomaar al zegt ik zit hier op mijn werk te prutsen en kan het nu niet terug zetten. Heb op laptop de bestanden.... Grrrr.... Raar verhaal weer met die testen. Ik test voortaan 2 maanden over tijd met CB digital of zo, want dit gaat nergens meer over...Zelfs ik begin nu te twijfelen aan die testen.
mijn test klopte gewoon na 28 / 29 dagen het is idd een raadsel. waarom wel positief als het eigenlijks niet kan
jazekers. ligt boven uitelkaar hebben we net uitelkaar gehaald en naar boven gebracht Bekijk bijlage 101304
oh hihi oke nou ik ben weer werken , dan meteen weekend weg met de caravan ( en dikke kleren / dekens ) en hopelijk hebben ze draadloos internet daar dat ik nog met jullie kan kletsen ! xx