NOD 1-15 oktober -> Daar gaan we weer !

Discussie in 'NOD forum' gestart door lydia1986, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja dat hoop ik ook en ik hoop dat de andere kant dan ook weer werkt.... Pfff wat een k* zooi zeg, kom er niet uit... Grrr.

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oh ja en natuurlijk een heel fijn weekend als we je niet spreken...

stomme seconden regel...

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zomaar, gefeliciteerd met de goede echo!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zomaar proficiat meis!!!

@ sammie.... geen woorden voor meis, heb ze wel maar zal ze maar niet neerzetten
    heel veel sterkte *knuff*

@ mamatje sterkte

@ lindanna.... ik kan er niet op krijg error kan niets openen dan ook error en ook niets plaatsen snappie?

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Sammiedinntje ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vond het al zo gaaf dat je 2 strepen had. En nu.......echt kl*te zeg.
    Dan moet de IVF gewoon meteen goed gaan! Dikke knuf meissie!

Mamaatje ook al balen. Je gaat toch hopen...en dan ....teleurstelling. Jij ook een knuf!

Zomaar, gaaf zeg een goede echo en een kloppend hartje. Wat dacht je toen je het zag? En was je lief erbij?

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    linda...chat doet het wel....geloof ik...

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    die deed t hier 5 seconden :p

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik zag het hahaha....nog eens proberen?

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben dr
    :p

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    voor zolang het duurde hahaha

11. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ja mannetje was er ook bij. en was vreselijkstil. ik vond het erg lollig zo'n flikker dinkie op het scherm. toch raar je bevat het toch nog niet helemaal :)

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    o meis...wat k*t!!! dikke knuffel,.... ik had het zo anders gehoopt voor je!!!

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mamaatje, ook heel veel sterkte!

en zomaar wat een mooie echo zeg!!

14. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    @ sammie en mamatje k*t k*t k*t ik heb er geen andere woorden voor dikke knuffel..
    @zomaar wauw mooie echo, en nu lekker genieten ervan he? ben superblij voor je!!
    @Lydia jeetje geen ei, wat een verwarring.. maar wel weer een stapje dichter bij een beeb toch?
    @Linda het is stiiiiiiiiiiiiiiiilll aan de overkant lalalalalalallalalalalalallalalala

@ hier nog 1 dagje dan ga ik weer beginnen met me ovutestjes. Ben ook aan het tempen maar mijn temp gaat van 36.2 naar 36.3 naar 36.4 naar 36.5 en heen en weer en weer terug, snappen jullie hem nog? :D:D dus dat zal ook wel niet veel duidelijkheid gaan geven..

xx

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Was het andere topic weggehaald??
    Kon hem niet meer vinden...

Hier ff een kort berichtje van mij, alles gaat goed hier,af en toe wat beroerd...maar dat valt nog mee
    Dinsdag kunnen we voor een echo..zo spannend!

@zomaar
    Zag je berichtje op hyves, super dat het hartje klopt!

@sammie
    Een hele dikke knuffel!!

@all
    Een heel fijn weekend!

En als het goed is heb ik volgende week weer internet! :D

16. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zo was ik weer de make up en me haar zit allemaal in de plooi. nu eten rond 6 uur omkleden en daarna weg. heb der zin in lekker dansen dansen danse. maar knijp hem nu wel

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hallo lieverds,
    bedankt voor al die lieve knuffels, doet me goed!!
    sammie, voor jou ook een dikke knuf, ssucces met de ivf!
    zomaar, geweldig dat alles goed was!
    dit was echt een lange dag pfffff, voordat de pijnstiller begon te werken...ben megamoe en een mega hoofdpijn, al me tranen zijn er nog niet uit volgens mij of zo...had eerst zo'n goede hoop 2 x een vage streep bij 2 verschillende testen, dat ze lichter werden werd het gevoel al wat minder...het is naar mijn gevoel weer niet blijven plakken....
    het beroerde vind ik gewoon dat ze me nogvsteeds niet kunnen helpen verder omdat er niets aan de hand is...misschien toch maar eens een s.o vragen in een ander zkh.
    meiden dikke knuf! wie weet als ik ff vaker bij de accupuncturist ben geweest dat het wel blijft plakken. heb nu ook korrels gekregen om me baarmoeder warm te houden. heb altijd een erg koude buik, ook geen goede doorbloeding, dus daar kan een vruchtje volgens haar niet goed innestelen....ben benieuwd. tot later dames!
    dikke xxx

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo even bijgelezen vanaf mn foon pff mamatje t is je zo gegund!.. Hoop echt dat je snel zwanger bent.. En een second opinion is denk ik geen slecht idee.. Xx

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik kom mamatje even een hele dikke knuffel geven, meid het zit je echt niet mee! ik hoop dat wanneer je voor een s.o. gaat je meer duidelijkheid krijgt waarom het niet blijft plakken.....

x

Deel Deze Pagina