Yootje balen meis. Ik hoop dat het straks weer normaal wordt..... En dat je met tempen iig duidelijkheid krijgt...... Dikke knuffel iig.
Oh het ruikt hier heerlijk in huis! Jachtschotel op het vuur, frisse wasgoed aan het rek! Joey ligt op bed, huisje aan kant. Mamatijd!!!
1 voordeel van de crash, alles wat we zeiden over Hyves; namen, foto's etc over herkenning is nu wel allemaal weg!
hoii ! spannend jong moedertje !! foto ??? pff zomaar , snap dat je daarvan schrikt ! hoop dat alles goed zit meis ! KUS! parr balen van je test maar t kan nog... BB , ik 1500 berichten bijna.... ( was zo goed opweg naar de 10.000 ) beterschap !
Heyyyy girls!! alles goed. Hoe is het met zomaar? nog geen bloed meer in zicht? @Yootje balen man van je ongi @Parr misschien nog even wachten met testen kan nog wel he! @Lydia hoe is het met jou temp en ei enz enz? @hier vanmiddag ook weer werken tot half 10 vanavond:x geen zin
jozien . temp nu weer omhoog .. dus weet t ook niet.. denk dat ik of op dag 24 een ei heb gehad met een hele rare temp nu .. of geen ei .... denk geen want heb ook geen last van boobs enz..
hmmmmm das klote. Ik heb trouwens nooit last van me boobs tijdens ei en ook niet daarna, dus hoeft niets te zeggen toch? dus weer lekker op het wachtbankje:x
ja ik normaal wel ... ja ff afwachten tot na t weekend.. en dan dinsdag ochtend maar testen en gyn bellen :S ...
heheheheheh, zo komen we wel weer aan onze berichten, ik stond alweer bijna op junior member had toch echt wel 600 berichten