NOD 1 -15 September 2010

Discussion in 'NOD forum' started by Musty, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jozien

jozien Actief lid

May 25, 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    Lieve en linda welkom!
    @ truus hoe doe je dat bij de kv zp-en?

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    ja doen we straks is weer klus dag LOL

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ja ik heb vaak 3 dagen ong voro ei last van W. Maar meestal vanaf cd14. en maar 1x vanaf cd13. Ook heb ik nu vanaf mijn ongi creamy afscheiding.. lijkt allemaal eerder dus ik ben benieuwd of ei ook eerder komt?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    welkom!!!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Aargh!! :(:x:(
    Maar wat is dan nu negatief? Urine of bloed? Wat zijn dan de hormoon-uitslagen?
    Oh, ik duim zo voor je dat je eind van de week toch het verlossende nieuws "wel zwanger" te horen krijgt!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    nee klopt dan denk je zeker aan 9/11 in usa?
    Voor mijn familie wel heftig, we hebben in NY gewoond. En kennen mensen die erbij waren :(
    Maar ik probeer het positieve eruit te halen. Mijn schoonvader is namelijk de 11e jarig :) dag erna mijn broertje (mijn NOD is ook 11-9)

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hee meiden,

Welkom nieuwe meiden.

@hier ook geklust maar dan in de letterlijke zin van het woord.1 muur van gang is geschilderd. Baal er nu van dat we 5 jaar geleden voor spachtelputz hebben gekozen. Nooit gesausd in die tijd dus nu moeten we er tegenaan. Pff wat een kolere werk zeg. Maar het resultaat mag er zijn...

Morgen andere muur, of misschien vanavond al.. Even kijken hoe mijn rug het houdt tijdens het eten.

Man haalt nu patatjes dus lekker ongezond na een dag fanatiek klussen. Hahahahaha.. Moet nu wel lachen dag fanatiek klussen...

Nou eispringers doe goed jullie best met de andere manier van klussen.

Afwachters ik ga voor jullie allemaal duimen.

@steffie, heb je de hele dag niet gezien op ZP dus je hebt hard gewerkt.. Of geslapen. Hmmmm

@BB ook niet meer gezien, die zal wel aan het feesten zijn....

@is alleen blijven hangen wie ik niet meer gezien heb sorry.... Morgen doe ik weer ff mee. Of vanavond na het eten

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    :D:p:D:):D

BB10, ik ga echt zo blij voor jou zijn als er zwanger op je digitale test komt te staan donderdag.. tenminste dat kan ik zo'n beetje opmaken uit je berichtjes van vandaag! Spannend zeg!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
  10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Het is je echt zo gegund! Jij hebt al super veel dames hier zo'n komen en gaan. Ik duim echt dat dit die plakbeeb is waar je al 19 rondes op wacht!

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lydia, als het effe rustig is dan ga ik met mn mobiel zpen ja!
    Oja, dat is waar. Jullie hebben nog vakantie in Brabant. Was gister zo verbaasd dat mn zusje zei dat ze nog vrij had hihi

Lindanna, jij ook een zwakke rug!

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Joehoe! Het is de dag van de goede testen.. *gaat zo maar eens ovu-testje doen*

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Oeh, dat is balen zo'n cyste. Ik hoop dat er vrijdag goede follikels te zien zijn!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Mmh, ik zou denken vandaag je ei.. dus vanavond nog een keertje klussen? Als ie toch morgen pas is, liggen er in elk geval genoeg zaadjes klaar..

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Oh ja, daar hoor ik ook slechte verhalen over.. hier geen ervaring mee!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    He Lieve, welkom hier! Zoals je kunt lezen voelen de meeste dames van alles, maar helaas wil dat niet altijd zeggen dat ze zwanger zijn. Ik denk dat iedereen wel eens bang is dat er iets niet goed is.. maar gelukkig weet je zelf ook wel dat je daar nog geen reden toe hebt als je pas 5 maanden bezig bent. Gebruik je al ovu-testjes of andere manieren om je ei te bepalen of ben je nog "gewoon" onbezorgd (wanneer jullie zin hebben) aan het klussen?

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Pff.. ik moest echt veel bijlezen..
    Nu dan eindelijk tijd voor mijn ovu-test..
    Tot straks!

18. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo..weer helemaal bijgelezen! kleine ventje was net tegen mij aan in slaap gevallen...da's echt al lang niet meer gebeurt...ik had het niet eens in de gaten! zat hem lekker door zijn haartjes te aaien...hihih de schat!

nu nog lekker even een bakkie thee doen en dan om 20:00 uur naar de sportschool! zullen eens gaan kijken of mijn kleine bobbeltje in mijn buik al in de weg gaat zitten..;)

hoe is het hier verder?

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Jessie, we doen het vandaag nog gewoon een keertje! Mij lijkt die van gisteren het meest positief. Dus vandaag dan mij ei......We klussen voor, op en na mijn ei gewoon......We zullen zien.

Sporteze ingef!

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Halve dag op bed gelegen. Ben beroerd. Koorts, misselijk en draaierig. Geen loopneus of hoesten puur gewoon ellendig. Heb zelfs geslapen....
    Daarna vast wat samenvattingen geschreven. Niet zo lekker. Moet ze nog typen en heb geen zin. Maar ja, klant wacht. (nadeel van freelance schrijven...je moet wel) Hoop zo dat ik morgen niet meer zo beroerd ben. Zit steeds half te kokhalzen.
    Op zijn minst donderdag beter please....wil echt niet ziek zijn op vakantie

Share This Page