Ik kom hier ook alvast verder kletsen.. NOD was gisteren.. nog geen duiveltjes te bekennen.. morgen een testje halen als er dan nog niks is. En dan zitten we nu alweer in de NOD ronde van september.. de echte zomer loopt alweer ten einde.. ik mis de zon nu al Vanaf nu hebben we kans op een lente/zomer beeb.. verjaardagen lekker in de tuin vieren
het is ook niet echt een bijzondere zomer geweest...is eigenlijk maar heel even heel heet geweest... daarna veel regen en nu niet echt lekker warm... heb nog nooit zo weinig de korte broeken gedragen.... ja dat is idd wel lekker die lente en zomerbaby's... ik ben zelf jarig in maart, eigenlijk niks aan.. echt nog winter....
Zal me hier ook maar eens ff melden Weet het bij God niet meer maar nog steeds geen ongi. Wel misselijk, pijnlijke borsten en een vreselijke opruimwoede. Heb vandaag alle kleerkasten leeg geladen en alles gesorteerd enz enz. Baba... Nu denk ik steeds kattenstront te ruiken...niemand ruikt iets behalve ik... Nja afwachten maar. Ga dadelijk nog lekker ff bankhangen. De laatste paar dagen slaap ik pas tegen 4 uur en ben er al voor 9 uur uit pfff
ja indd niet iedereen is er nog.. maar komt wel goed ! wel lekker een kindje met t lekkere weer ! ach wanneer die ook komt is zoiezo welkom !! !! mijn part op 1e kerstdag ! (bwv )
Je banner klopt dus niet? Die zegt dag 2 van cyclus.. Spannend zeg! Dames, ik ga naar bedje.. welterusten! Fijne dag morgen!
ja, zou het komen omdat het vakantie is? Ik ga morgen weg, moet maar even goed bedenken wat ik allemaal moet doen om het huis weer zwangerschapvrij te maken
Mijn zusje komt oppassen Ik verdenk mijn zusje er dan toch wel van dat ze even rond gaat kijken en momenteel weet mijn familie nog niet van onze wens om zwanger te raken en dat wil ik even zo houden! maar ik heb natuurlijk allemaal testjes, boeken, etc. 2 jaar geleden (voordat we zwanger probeerden te worden) had ik een tijdschrift over kinderen (de 'Mama') en die kwam mijn zusje tegen. Meteen werd ik overspoeld met vragen, dat wil ik voorkomen
ghe ghe oke dan ja ik heb hier ook ovu testen en zw testen maar ja iedereen weet ook van onze kinderwens dus gelukkig hoef ik t niet te verstoppen alvast n hele fijne (vruchtbare ! ) vakantie ! x
Goh dan hebben we ongeveer hetzelfde verhaal. Houd je me op de hoogte hoe de vervolgstappen bij jullie verlopen? Doen ze de IUI in je eigen cyclus en wordt die gestimuleerd?
heej meiden ik ben nu weer ongi af... scheelt weer de vorige keer was ik 8dg ongi... vind het nu ook wel weer welletjes... op naar het klussen! Slaap lekker allemaal!
Ik duik gauw mn bedje in.. zo nog even lekker law and order kijken. Kheb alweer honger.. net nog een bak vanillejoghurt met een biscuitje en 2 kiwi's gegeten..begint alweer te rommelen bah weltrusten all x