NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oke en nu vrolijk doen... Anders ga je maar ff in de hoek staan of zo...

Als ik er al wat van denk en jij nu ook.... Dus in de envelop en pb je mijn adres wel even... hihi

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

als het morgen nog zo is wel. aangezien ik wel vaker middagje beroerd ben.

zillen zien hihihi. voel niks in me buik

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat klinkt positief.....

***stuurt nog meer misselijkheid *** niet om je te plagen, maar voor het goede doel!

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee maar in je buik voelen hoef ook niet... Draaierig en misselijk hoeven ook niet maar zijn wel een duidelijk teken. Iig voor mij. Had het bij beide keren...

5. Irissimon

zoals ik me nu voel is totaal nieuw. achter me tepels zit ook ook iets.... wat ik niet plaatsen kan

6. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Melk???? sorry ben een beetje melig!!!!

Maar bedoel het goed hoor....
    Ik hoop ZO dat het een vet goed teken is.....

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Maar je bent niet zwanger en die week chagrijnen was zeker ergens goed voor niet???

Hihihihihihi wist het wel...

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *zwait*

hier gewerkt en uurtje eerder naar huis omdat mijn moeder belde dat Kate 39.8 koorts had ineens en duf was. P kwam haar zo wel ophalen maar de mngr heeft mij toch naar huis gestuurd.
    Zetpil gegeven en op de bank geknuffeld met Timmie time.
    Met eten in haar mond gekeken en ja hoor de linker onder hoektand heeft een gat gemaakt.
    Ze zeggen dat je nooit hoge koorts krijgt van tandjes maar vorige keer paar dagen voordat de eerst hoektand door was had cupcake 40 graden koorts ineens :(

Vandaag ook weer een mix van E en W en ook wat krampjes weer...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik duim voor je Zomaar!!!!!!

10. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleintje Luckey!
    Hopelijk gaat het nu ook snel beter met jou!

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @parr aaah arme meisje... Hoop dat ze er snel vanaf is...

12. Irissimon

dames mijn test van vanmiddag was negatief. een tijdje later werd ik mega beroerd tot nu.

en nee er komt nog geen melk uit....

mja ik blijf van een ongi uitgaan

13. Marry81

Marry81 Niet meer actief

#2273 Marry81, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2010
    Sorry Antares, ik schaam me diep maar wat is er morgen? Je Nod?
    Het spijt me maar ik lees zoveel dat ik soms de dingen niet goed meer uitelkaar houd...:)

edit: ah heb het al gelezen. Veel succes dan morgen, hoop dat jullie goed nieuws krijgen!

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Je zit ook nog bijna een week voor je nod, wat had je verwacht?? Stoppen met testen en op zijn vroegst zondag testen. MET OCHTENDURINE.... anders heeft het nog geen zin. Eerste keer had ik ook getest met middagurine. Vet negatief hoor... Dus het kan ook niet anders dan dat hij negatief is.

Ja natuurlijk gewoon van ongi uitgaan maar niet chagrijnen want daar worden wij ook chagrijnig van...

15. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Leuk is die musical hè??!
    Ik heb hem in 2008 in Londen gezien, was ook heel gaaf!

16. Irissimon

mja na me ei ben ik aardig vrolijk geweest normaal direct depri. dus valt me deze maand wel mee. mits iemand verteld dat ze zwanger zijn dan dip ik echt in. 2x gebeurt..

week niet meer. 5 dagen ervoor ;) das geen 7 hahah. vanaf morgen 3 dagen werken dus niet teveel bij nadenken

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Maar 5 zit nog wel dichter bij de 7 dan bij de 1 bijvoorbeeld.... Hihihihi...

Nee niet te veel bij nadenken en gewoon gaan genieten van wat je voelt. Ook al is het niets, maar als jij al dingen ontdekt die je afgelopen jaar niet had dan begin ik stiekem goeie hoop te krijgen voor je hoor...

18. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ooooh hou maar op, alles hier in huis is spachtelputz....:$:$:$
    Toen we hier kwamen wonen heeft manlief boven geschilderd en zag je overal de oude kleur in die gaatjes. Naomi's kamer heb ik dus zelf gedaan (inclusief hormonen en dikke buik....;)) en daar ben ik nog steeds erg blij mee!

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja erg is dat he die gaatjes, badkamer heeft man gedaan en vond dat hij dat heel goed gedaan had. Ik heb maar niets gezegd, maar als er nog verf over is dan ga ik de badkamer ook nog een keer doen. De rest boven is gelukkig gipsplaat dus dat is makkelijk schilderen...

Ik wilde de dikke buik voor zijn en nu dus alles schilderen, anders komt er toch niets van...

20. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Moeilijk is dat hè Ghurabaa, je niet verliezen in die hoop? Ik weet dat we deze maand niet heel veel kans hebben (op de dag van de eisprong had manlief geen zin......:$:() maar toch, bij alles wat ik voel denk ik 'zou het?'. Probeer het ook wel zoveel mogelijk van me af te zetten hoor.

Deel Deze Pagina