Lydia wat fijn dat je doorverwezen bent! En 10september valt inderdaad reuze mee. Dat is bijna! Vriendlief was vandaag vrij. Hij ging allemaal films huren, dus we hebben lekker thuis lui gedaan Ik voel me trouwens al een stuk beter. Me neus zit niet zo verstopt meer gelukkig, en heb geen hoofdpijn of misselijkheid Wat is het heerlijk om te kunnen ruiken zeg! Hahaha.
heej zo jij hebt ook een cyclus gehad van 38dg ik ook nu... hoop dat deze nu korter is, maar ben er bang voor... hoop dat je leuke films hebt gezien!
Ja mijn cyclus was vorige maand erg in de war. Maar ik merk dat dat gebeurd als ik er enorm mee bezig ben en echt wacht tot mijn NOD komt.. Ik moet er gewoon nuchter onder zijn dan gaat alles gewoon goed.
ben zelf mega bang dat mijn cyclus telkens langer word... ben begonnen met 28dg, daarna 30dg, 34, dg en nu dus 38dg pff hoop dat er een regelmaat in gaat komen... GA me bedje opzoeken, slaap lekker
goedemorgen! heb vlug terug gelezen. Slaap de laatste 2 dagen slecht.. en was ook druk op werk gisteren dus spring ik hier ff in!
wat fijn dat je weer iets opknapt meid!! en ruiken (en proeven) is inderdaad weer heel fijn als je zo verkouden bent geweest...alles smaakt naar watten he?..
goodmeurning! hier de hele dag vrij.. hahah....ach ja, verschil moet er wezen he?.. wij gaan zo cadeautjes shoppen voor de kleine...hij mag gewoon mee...dat kan nog he, als je 3 wordt..
Ja zeker en ook nog snel...nog maar een paar daagjes Ben heel benieuwd! Wat goed dat je eindelijk bent doorgestuurd naar de gyn Enne het is zo 10 september hoor Spannend!!
@ Lydia werkse @ Ingef shopse @ Senna bloedprikse.... @ iedereen een hele fijne dag.... @ Steffie....waar ben je nog getest??? Hier al aan het poetsen geweest, kan alleen af en toe niet zoveel zien, omdat het donker is van de regen....heerlijk een dagje lekker thuis lekker rommelen en spelen met onze zoon!!! LIEFS
nee heb het sinds mijn puberteit. Ik merk pas dat ik een goede periode gehad hebt als ik weer een slechte periode inkom
nee nog niet getest hou me in maar nog steeds niks te bekennen hoor....vanmorgen kwam de koffie zowat uit mijn neus maar hield alles binnen. Vannacht om 5 uur sliep ik nog niet. Kon gewoon niet slapen helemaal klaarwakker. We zullen zien...vind 14 dagen overtijd trouwens wel een mooi moment om toch nog eens een testje te doen...
Goedemorgen meiden! Já ik ben pas wakker en heb heerlijk geslapen Voel me ook weer goed! Ik ga zo douchen, aankleden (dat doe ik al een week niet, moet je na gaan hoe erg ik eruit zie ) en dan met vriendlief naar buiten. Gelukkig is hij vandaag ook nog vrij dus kunnen we iets leuks gaan doen. @Ingef; Ja het is echt heerlijk om te kunnen ruiken en proeven na een verkoudheid. Alles smaakt echt naar 'niets' @Steffie: Wanneer heb je voor het laatst getest dan? 10 dagen overtijd is inderdaad wel veel zeg.. Misschien ben je toch zwanger hoor! Duim voor je! Werkze voor de dames die aan het werken zijn