Hahaha! Hij is onderweg, heb hem net aan de telefoon gesproken. Ik zeg; Ben je moe? Hij; Nee, hoezo? Ik; Goed zo, niet moe worden. Hij; Voor de rest alles goed met je? Ik; Ja lief. Hij; Okéééé... ?! Hahahahaha! Ik lach nog steeds. Als ik er straks even niet meer ben weten jullie waarom
Nou best wel ja.. Hihi, ben helemaal kapot, en last van mijn rug dus heb maar besloten om morgen even rustdag in te lassen en dan zaterdag weer verder te gaan... Hoest bij jou?
Goed luisteren naar je lijf hoor Lindanna! Hier een lange dag gewerkt : 830-20 Mij kan je wegdragen, ontzettende zere rug. Neem dit keer maar een pcm voor t slapen, ibu durf ik niet aan aangezien ik niet weet wanneer mn ei is/was.
Goeieavond dames! Aangezien ik mijn NOD 9 of 10 september verwacht leek mij dit wel de juiste plaats om te ouwehoeren en aangezien het geklets er best wel gezellig uitzag leek het me leuk om ook maar eens aan te schuiven als dat mag Ben pas sinds begin augustus gestopt met de pil en had gisteren de CB Digital met een smiley in mijn handen die ik van pure spanning en blijdschap bijna uit mijn handen liet kijlen Aangezien ik 14 jaar aan de pil ben geweest en van te voren nog maar een half jaar ongi was weet ik helemaal niets over mijn cyclus en was ik alleen al heel erg benieuwd of ik uberhaupt wel een ei zou krijgen al meteen de eerste maand. Dus gisteravond en zojuist even hard gewerkt (helemaal niet erg 8)) en hopelijk was het niet alleen lekker maar ook nog eens nuttig ! Ik had gisterochtend om 11.00 uur nog een negatieve CB Digital en om 18.00 uur een positieve, wat denken jullie, morgen ook nog even aan de slag? Iedereen sterkte met de stresssss en hopelijk allemaal goede berichten over springende eitjes en zwangere dames!
Nogmaals bedankt dames voor de kaarsjes en de duimen! Tooske welkom schuif aan en klets gezellig mee.