Nou meiden duik mijn bed in, ga duimen voor BB en kom morgen de dikke vette streep op de foto bewonderen... Dus leg je camera op de badkamer dan kun je meteen foto maken. Hihi
knuffel voor jullie meiden (sorry nog steeds internet probleem) Denk virus dinsdag gaat hij weg voor reperatie! Liefs mij
Wat vervelend van je internet! Ik heb ook een tijdje een probleem met mijn laptop gehad en toen moest ie voor een paar dagen gerepareerd worden. Hij is nu wel helemaal gemaakt, maar was geen pretje een tijdje zonder laptop
Goedemorgen meiden!!! Het is vrijdag, dus ik heb weekend!! Joey en Truusman zijn er al uit, ik mocht even blijven liggen. BB, hoe is ie daar?
hey dames. nog 2 dagen werken en vakantie morgen om half yeahhhhh ben der aan toe hier meer ongi gevoel ladies. borstpijn word ook minder. en niet meer beroerd... en vage steken in lies, an en toe in baarmoeder maar dat heb ik ook zo vaak. beroerd dat je nergens vanuit kunt gaan testen komen morgen pas binne. en denk dat ik dinsdag test. zondag zal bruinverlies al moeten beginnen en maandag bingo.... tot gauw dames yeahhhhhhhhhhhhh vanavond na me dinnetjeeeeeeeeeeeeeeeeeee, trug van vakantie
Goedemorgen ladies.... Hier nog een werkdag .....en dan weekend....wat een weer is het hier zeg! Niet normaal! Hopelijk wordt het nog droger..... BB10 ik duim voor je meis hopen op een dikke vette STREEP!!!!! Ben je al wakker???? Hup Hup!!! Hier nog steeds nega ovu....schiet mij ook maar lek! LIEFS VAN MIJ EN WERKSE diegenen die gaan werken en die thuis zijn .....GENIET!
Up-date: Rood met stolsels Helaas dat wat was heeft niet zo mogen zijn. Iedereen bedankt voor het duimen.
hihi jessie , roosvicee is viesss !! maar goed ik ben gewoon elke dag weer bang dat er wel iets mis MOET zijn met mij .. dus ben blij als ik onderzoeken krijg want dan heb ik iig duidelijkheid bloemm je mag me LY noemen hoor ! hahhaha zomaar ik duim voor je !
Goewd en met jou? Vandaag je 2de FM, hier ook 15.10 moet ik er zijn. Hopelijk voor beide een mooie follikel!
Hier ook goed, jij ook..Spannend! Ik moet er om 11:00 zijn Maar ik baal dat ik door de regen moet fietsen! Ik ga ook voor jou duimen!