Da's gerard die wil graag ons zwanger komen maken. Eeeueuuuuuwuwwwww bah... Werkse ik mag morgen naar de kapper, is ook hard nodig.... Hihi Zie d'r uit. Nee valt mee hoor. Ga even stofzuigen en dweilen...
haha kom maar op vent nee hiih doe toch maar mn ferdi ja bij mij ist ook geen ramp maar ga altijd om de 8 weken en ben deze week weer aan de beurt ( dus dan maar vandaag na t werk) ik kleur mn haar altijd en ben nu net n halve shakira vind ik meis ben er weg van !! xx tot vanavond !
ja ik baal er ook flink van Hier flikkert internet er ook iedere keer weer uit...grrrrr heb nog zoveel te doen, maar kom nergens aan toe...ben er niet helemaal bij...en hoe dat komt...geen idee... Was vanmiddag ook super misselijk Heel vaag!
Klote zeg van jullie internet, hier gelukkig geen problemen... Zeg mag ik vragen hoe een cyste eruit ziet op de echo? Toen ik vorige week bij de gyn was heeft hij iets gemarkeerd en uitgeprint. Was toen nog beetje onder de indruk dus heb niet gevraagd wat het was. Het zag er wittig uit op de echo, geen idee waar hij naar keek overigens, volgens mij rechter eierstok.
Senna wat jammer dat ze niet gegroeid zijn!! Ly P) Je mag hier altijd klagen, en wat zal ik blij zijn als ik een positieve test van jou zie hier zeg! Je verdiend het zo enorm! Ik denk dat ik over een uurtje (want heb net erg veel gedronken) maar weer even een ovulatietest ga doen Kijken of het al minder is!
Oke dan zag hij bij mij toch wat anders. Hmmm Hoop dat je eieren snel gaan groeien hoor. Zit die cyste maar aan een kant of aan beide kanten?? heb geen idee hoe dat werkt dus vraag het maar.
Ik heb geen idee...het duurt waarschijnlijk nou langer voordat mijn eitje gaat springen.. En wanneer is jou NOD?
Nee aan een kant...volgens mij links..(voor hun rechts) Wat voel daar iedere keer wat steken...en af en toe langaanhoudende pijn...
Eigenlijk hoort mijn ei (zoals op mijn banner vermeld staat) pas dinsdag te zijn.. Maar gister had ik al een hele positieve ovulatietest (die kan je trouwens terug zien in mijn fotoalbum, als je 'm nog niet gezien hebt) dus het hangt ervan af of ie vandaag nog meer knalt.. Mijn normale nod had 14september moeten zijn. Maar aangezien mijn ei is dat waarschijnlijk te laat. Dus ik zou een kortere cyclus moeten hebben deze maand.. Ach, we zien het wel
Is ook wel lekker een kortere cyclus! Ben benieuwd wat ie vandaag doet! Hier is mijn ovu test weer lichter als gisteren...heel vaag...snap er niks meer van...heb 3 uur niet geplast hihihihi
Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Ik ga zo een zak chips opentrekken vind dat ik dat wel verdiend heb! Gaat goed samen met de chocolaatjes van jou