NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend spannend spannend :D

2. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    ik had mijn ei op dag tien de laatste keer ik snap er echt werkelijk helemaal niks meer van :(

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Als je je ei op dag 10 hebt gehad dan is je lf maar 11 dagen geweest. Weet je vanje vorige cyclussen op welke dag je ei is geweest?
    Een lf van 11 dagen is niet slecht hoor maar rond de 14 is iets beter.
    Ik had vroeger ook een lf van 11 of 12 dagen, toen ben ik Etoszwanger worden gaan slikken en sindsdien een lf van 14 dagen. (die pillen slik ik trouwens al maanden niet meer)

Je banner staat op 26 dagen er staat nog 3 dagen tot testen dan zit je toch op dag 23 en heb je een lf van 13 dagen en das prima toch? Ik tel altijd 14 dagen na ei is ongi en dat klopt bij mij altijd.
    Die banners moet je soms zelf een beetje aanpassen omdat ze uitgaan van standaard je ei op dag 14 (ongeveer).

4. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland

ik ben het eigenlijk nu pas voor een maand aan het bij houden wist niet eens wat een lf is hahahah maar ik hou het deze maand nog een keer bij en hoop dat moeder natuur toch zijn gang gaat als deze maand weer zo raar gaat lopen dan ga ik die pillen ook maar eens halen in ieder geval bedankt voor de tip

liefs mij

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb nog wat toegevoegd zie boven

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kan je ook in de ochtend (met ochtendurine) een ovulatietest doen? Want ik wil kijken of mijn ei vannacht gesprongen is. Op het blaadje erbij staat alleen dat dat afgeraden wordt?

7. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @bb thx ga het een en ander eens aanpassen alleen snap ik mijn ciclus van 21 nu ineens niet vorige x was het duidelijk mijn recht eileider en nu voel ik duidelijk mijn linker ga alvast ff rekenen wanneer ik de volgende x ong mijn ei moet krijgen

alvast reuze bedankt voor de uitleg

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ochtend urine is daarvoor te geconcentreerd. Dan kan het zijn dat je ei wel gesprongen is maar dat je ovutest toch nog donker kleurt. Dan is hij dus eigenlijk vals posi. Snappie?

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Maar heb je nou een cyclus van 21 of 23 dagen gehad?

Ik heb trouwens een schrifje met al mijn cyclussen erin. Ook met de kwaaltjes erbij zodat ik me niet iedere maand gek maakte als ik weer wat voelde;) en dat ik precies terug kon zien op welke dag mijn ei was geweest en op welke dag ik ongi was geworden.
    Oja nog ff terugkomend op dat bruin verlies. Dat heb ik het eerste jaar ook niet gehad hoor dat kwam pas in ronde 13 of 14 ofzo. Je lijf bedenkt steeds nieuwe trucjes om je te foppen (een gewaarschuwd mens telt voor 2;))

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oké dan doe ik wel weer gewoon wat later op de dag een test :D.
    Dankjewel!

11. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    ik denk dan indd een cyclus van 23 dagen ik ga het indd ook ff allemaal eens bijhouden me vriend zei al dat ik er te veel mee bezig ben misschien moet ik dat ook eens wat minder doen en gewoon kijken wat er gebeurt ik weet het ook niet

maar in ieder geval reuze bedankt voor de tipt
    liefs mij

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier een ziek ventje, ben alleen maar bezig geweest met het opruimen van kots en diarree.
    Joey heeft 37.8 (normaal 36,2)en houd niets binnen, wil niet eten en is zo lusteloos. Arm ventje! Mijn hart breekt als ik hem zo zie!

13. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @truusdemier heel veel beterschap voor je mannetje erg vervelend als je kindje zo ziek is hoop dat ie snel weer opknapt

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ahh! Wat zielig! Heel veel beterschap!

15. ProudMum

Dankjewel meiden!
    Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk knapt hij er van op!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden waar zijn jullie allemaal? :D

17. ProudMum

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik kom even piepen. Nog 5 dagen en dan ga ik TESTEN!!! Veels te vroeg maar ja ik ben een test freak ;) Ik heb nu al 2 digitale CB, 3 Accu-clear en 3 First response testen in huis en kreeg gisteren bericht dat er 12 test strips vanuit Hong-Kong onderweg zijn en omdat ik dacht dat dat veel te lang duurde voor die hier zijn, heb ik nog 5 extra strips besteld die vandaag verstuurd zijn vanuit Wisconsin. Dus die 5 zullen hier uiterlijk dinsdag we zijn denk ik.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Testeholic! Jeetje wat een hoop testen zeg! Je komt ze wel showen hè?

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Test je altijd voor je NOD? Dat is nou iets wat ik echt nooit zou kunnen doen.. Dat kan zo teleurstellend zijn..

Deel Deze Pagina