Na wat ik heb meegemaakt wil ik liever weten dat ik een mk heb gehad dan dat ik op of na mijn NOD test en dan later mijn kindje moet afgeven omdat hij de navelstreng 4x om zijn nekje heeft zitten... Just me Bij onze oudste zoon heb ik pas 5 dagen na mijn NOD getest omdat ik ervan overtuigd was dat ik niet zwanger kon zijn.
@BB10, haha, ja inderdaad en het heeft gewerkt! Het was trouwens niet m'n bedoeling meiden die nog nooit zwanger zijn geweest/een miskraam hebben gehad te kwetsen hoor! Als dat wel is gebeurd...sorry... @Truus, beterschap voor Joey!! @Bloem, hoop voor jou dat je ei vandaag is gesprongen! Nog even goed klussen? @Reallove, balen zeg dat je ongi bent geworden en ook dat je cyclus zo onduidelijk voor je is. Ik had me zo voorgenomen niet te blij te zijn met vage voortekenen van zwangerschap maar zit mezelf hier weer helemaal op te fokken.. Hmmm, ik geloof dat ik dat gewoon niet kan, me er niet op verheugen.
PERFECT! Dan kun je hem eerst even wat alcohol voorschotelen en dan daarna misbruik maken van zijn mannelijkheid En natuurlijk in bed blijven liggen met de beentjes omhoog he!
Helaas drinkt hij geen alcohol, dus dat wordt gewoon maar gebruik maken van mijn vrouwelijke charmes Hahahaha!! .
Bloem je hebt nog een uur om je in je verleidelijkste pakje te wurmen en de slaapkamer om te toveren tot een romantisch domein. Kaarsjes, muziekje, lekkere hapjes of gewoon een bus slagroom en chocoladesaus..........................................mmm krijg ineens honger, ff kijken wat erin de koelkast ligt............................................................oeps ff afgeleid, iig succes vanavond en knutsel er iets moois van!
Go for it Bloemmm!!! Ik zag net een heel leuke video Lachen!!! YouTube - Ghost Scare Freaks Out Gay Babysister On A Hidden Camera Show!
Hij belt net dat hij onderweg is! Hij is iets eerder weg gegaan! Dat wordt maar even omkleden &een kaarsje op tafel zetten! Hahahahaha! Tot later op de avond meiden of tot morgen.
Lynnami, wat ontzettend naar dat je je jongste zoon op die manier hebt verloren. Maar wat hebben jou knullen geweldige namen! Euhm, wie er gaat klussen: zet em op! Ik zit popstars te kijken, dus niet teveel kletsen hoor!
Thanks Truus. Hier doet de sateliet het momenteel niet. Zal waarschijnlijk de bewolking zijn die te dik is. Ik keek trouwens net op National Hurricane Center en zag dat Danielle richting Engeland/Nederland gaat! Bereid jullie dus maar alvast voor op een erg regenachtig en winderig weekend volgende week! Earl komt onze kant op zoals het er nu naar uitziet...
***ff snel inbreken en laten weten dat ik ben AFGESTUDEERD! Gisteren, met een ruime 8*** Allemaal heel veel succes deze maand en hier ff een badje HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG [B][COLOR=magenta]HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG[/COLOR][/B] [/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B]
Ik evacueer als het moet! xnxbxzzbfsxbxmmmmmmmmmmmmmmmmnmk,,re,mxdrfmcmfmfmfmmfmmmmmffmdfd eldjfhfgruygcshbkbxzdjckz