Mannetje belt net dat hij onderweg is dus zal de potten en pannen eens op het vuur gaan zetten, hoezo lekker burgelijk Tot later meiden!
Ben geboren in Princeton en heb 4 maanden daarna in Lawrencevill NJ gewoond, Weet er dus helemaal niets vanaf. Maar heb wel heel stoer een Amerikaans paspoort. Paar jaar geleden heb ik nog zitten kijken naar huizen in de states, maar man wil nog niet mee dus ja dan blijven we nog maar even hier. Misschien in de toekomst wie weet.
Ik ga nu even douchen, dan kom ik vanavond uitgebreid lezen en reageren meiden! Tot vanavonnnnddd! Hoop niet dat ik veel gemist heb
Nee hij heet geen Patrick, hoezo. ben nu wel errug nieuwsgierig hoor. Heet die van jou Patrick en wilde hij het ook niet???
Ha ha nee.. Om een lang verhaal kort te maken, Ik ben in 1998 getrouwd met een patrick en in 2001 gescheiden omdat hij "ineens" niet meer van me hield. Niet lang daarna kwam ik erachter dat hij al een ander had "Linda" die toen 20 of 21 was. Die Linda had ook iets met Amerika of Engeland of weet ik wat voor een land waar ze engels spreken. Haar achternaam is/was Matthews of zoiets en ze zijn in de buurt van Vorden samen gaan wonen en een paar jaar terug gaan trouwen. Zodoende. Ik heb nooit meer contact met mijn ex gehad maar hoor hier en daar weleens iets.
Welke patrick is dat dan, ken er wel een boel en ik kom wel uit de buurt van Vorden. Ken dan geen linda Matthews of zoiets ik heet zelfs heeeul nederlands Jansen... Oke en nu weet iedereen wie ik ben hihi... Maar wat een klootzak dan zeg...
Ha ha, ja dat is Patrick zijn achternaam! Ik had eigenlijk eerst willen vragen of jij misschien Linda Jansen heet! Goed dat ik het niet gedaan heb want ik zou de schrik van mijn leven hebben gehad! Ik ga nu eerst even met de kleine naar de speeltuin. We hebben over 10 minuten afgesproken met een andere mama.
Hoi Dames, Nu even tijd om naast lezen ook snel even wat te schrijven. Ik heb wel erg weinig tijd om ook mee te schrijven, ik leef wel met iedereen mee. Heb verder ook geen verstand van al die medische termen, hormonen of wat dan ook. Wil diegenen die in en traject zitten alle steun van de wereld wensen. Vorig jaar september ben ik al de trotse moeder van een prachtige zoon geworden. Volgende week wordt hij 1 jaar! Toen ik stopte met de pil was ik direct zwanger, ben niet meer ongesteld geworden. Heb wel aan moeders voor moeders meegedaan om anderen ook een kans te geven dit geluk mee te maken. Sinds een 2 maanden gebruiken we geen anticonceptie meer. Vorige maand een hele aparte menstruatie gehad. Afgelopen tijd bewust geklust. Ben benieuwd of we weer het geluk hebben zo snel zwanger te zijn. Vind het wel spannend worden nu, jullie ook? In ieder geval, weet dat ik met jullie mee leef, al schrijf ik erg weinig. Groetjes!
Hoi en welkom Bloem78. Gewoon af en toe inspringen en lekker meekletsen hoor! Het is eigenlijk altijd gezellig hier.
Nee ik ben dat niet. Ik ken alleen een Patrick Jansen uit Keijenborg, 2 zelfs, een van hun de dader, zo ja dan kan ik het me wel voorstellen... Nou lees je antwoord straks wel.
@bloem78 soms zelfs een beetje te gezellig. Maar voel je niet buitengesloten. Gewoon mee lullen en dan komt het vanzelf goed... hihi
Nou dames bedankt voor jullie warme reacties, ik zal douchen en daarna heerlijk in bed Cold Case kijken, vriend is weg dit weekend dus hoef niet sociaal te zijn! (hihi). Over Vorden gesproken, hahaha! Hier ook achterhoek!
Oooh Vorden is niet zo ver bij mij vandaan @lynnami pff wat een (&*@# maar nu heb je veel beters 8) wat een leuke huis hebben jullie! Ik heb hier geen foto's van mijn huis toen in ILL of NY denk ik.. of nou wel een foto van in het voortuin LOL in ILL die kan ik ff plaatsen Jullie hebben ook een mooi grasveld! Hadden we ook bij beide huizen. In ILL was het een grote woonwijk en in NY ook maar wij grenste aan de bos dus geen hekken.. ff foto's opzoeken..