NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dit is één foto. OM de boel neit te spammen heb ik de rest in een album bij mijn profiel. Wel een gesloten album, dus vriendjes worden als je ze wilt zien :p

AL de foto's zijn in een tijdperk van 1988-1990 en zijn in ILL genomen behalve 1 vakantie foto van Utah 8)
    Bekijk bijlage 97613

2. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

hahahahahaa nou als mijn EI nog komt ben ik de Paashaas:D

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nou dan moet je gewoon in je mandje op je rug kijken hoor hihihi daar zitten dan zelfs gekleurde eitjes in..

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
  5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Zie je wij hebben ook mooi groen gras. Hihihihi

Maar lief jullie in de jaren 80....

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oke we hebben ook wit gras hier....

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Goed foto valt beetje klein uit. But you get the picture..

8. Muurbloempje

hahahaha.....als ik nog een EI krijg dan mag het wel en MEGA EI zijn, ik geloof er niet meer in......8)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmzz kubus dacht dat je veel ouder was ( vraag me niet waarom ;) ??? )

mijn zusje was 17 toen ze mn neefje kreeg.. ( en nee zei is niet n geweldige moeder... int weekend laat ze mn neefje t liefst bij ons mam zodat ze weg kan ?! en dat terwijl ze er zelf voor gekozen heeft ) maar dat haalt niet weg dat hij mn ALLERLIEFSTE POPPETJE IS !! ;)

zomaar balen dat ie negatief was.. 2 dagen voor nod .. geen ongi blijft moed houden ... toch .. ;) ?!

mooie tuin lynnami ! groot :) vergeleken met mij ( zal zo es zoeken ;) ) en bootje ! cool ;)

cool dat jullie uit t buitenland komen .. ik ben zoeen standaard meisje geboren in uden en wil daar ook weer heen en vakanties waren ook altijd in nl ( heel soms frankrijk ) :p

net naar dinner for smucks geweest! echt wie bedenkt zo'n film ! maar wel gelachen !

welkom bloem78 !

linda , is dat jou huis !!!! GROOOTTT :D

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Je ei komt echt wel. Vroeg of laat zal er iets springen... Geduld is daarom oo keen schone zaak.... En misschien wordt het wel zo'n groot ei dat je gewoon een 6ling krijgt..... Kan hoor.. Hihihiih. Ben weer op dreef geloof ik...

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Grootte valt mee hoor. Tuin is wel mega, wij wonen aan de voorkant van dit huis. Mijn zwager en schoonzus en kids aan de achterkant, de oude deel zeg maar. Ons huis heeft ongeveer zelfde oppervlakte als gemiddeld huis, maar de tuin is dus echt belachelijk groot, is nu ook meer parkeerplaats en "terras" (lees tegels) dan tuin. Anders is het niet te onderhouden. Kan geen foto vinden van tuin gedeelte..... Zal nog eens kijken.

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee kan geen foto vinden. Als jullie echt willen kan ik morgen wel paar fototjes maken.

13. Muurbloempje

hahaha nou pfffff 6 is wel veel hoor!!! :)
    Ik zei tegen me vriend vandaag, dat die zaadcellen in mij maar direct een tomtom om de nek moesten krijgen bestemming LARGE EGG:D

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohhke , ja wel huge tuin :)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier leuke foto !
    toen ferdi terugkwam uit afghanistan :D:D ! (afgelopen april )_
    Bekijk bijlage 97626

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Neee sneeuw is gaaf....

Maar leuke tuin, kijk je nou naar de schuur of naar je achterburen. (die haat ik hehehe, niet die we nu hebben hoor)

Dat is tenminste te onderhouden. Wij hadden eerder ook zo'n tuin vond ik veel leuker, kon ik zelf beetje klungelen. Heerlijk. Nu heb ik eigen groente tuintje van 2 bij 1 meter. Dat wil en kan ik zelf nog beetje doen. Hihi

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je kijkt tegen de garage (van ons aan ) :)

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Aaah da's lief, gingen die vlaggen nog wel van je huis of zitten die er nog steeds?? Hihi...

Maar leuk huis hoor. Heb je beetje leuke buurt of valt dat tegen?? hier mis ik dat wel eens buren. Zwager en schoonzus hebben we niet zo bezoekerig contact mee, komen eigenlijk alleen bij elkaar over de vloer als we verjaardag hebben of als we iets nodig hebben.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha die heeft ferdi erafgehaald door heel hard te scrubben :p (Zoals hij t noemt ;) ) en toen met de tuinslang !! haha toen zat alles op t raam.

we hebben wel n leuke buurt best rustig maar niet een buurt waar ik mn kinderen op wil laten groeien .. ik kom uit uden en woon nu in veghel ( werk hier en vriendin woont hier maar verder heb ik er niks mee ) wil heel graag terug naar uden !

Deel Deze Pagina