NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ahhh, hoop niet dat ie er naast ligt :D Die van mij ligt ook al in bed. Lig naast hem met de laptop :p. Afentoe kijkt ie echt zo van; "Spoor jij wel, ga nou eens een keer slapen ipv rondstruinen op ZP":p

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahahaha! Wat grappig! :D

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hij ligt volgens mij nog in bed. Als ik ga kijken dan moet ik ook dus heb even onder aan de trap geluisterd. EN in bed met laptop doe ik niet meer. Dan lig ik de hele nacht te internetten of spelletjes te doen dus dat is ook niet handig... En krijg er ook migraine van... Zal wel door het beeldscherm komen of zo.

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

LYDIA! Ik zie je nog

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    lynnami, ik denk dat ze niet zonder ons kan.. Zelfs 's nachts niet.. Hihihi

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Huuuuh! Ik kijk nu even terug naar mijn ovulatietest en hij is wat donkerder.. Wat betekend dit nu weer.. Of bouwt ie langzaam af?

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik denk dat er nog wat in je lijf zit en dat het langzaam afbouwt, bij mij bouwde het zelfs langzaam op. Het schijnt dat sommige vrouwen altijd een licht positieve test hebben

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even een foto maken.

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Je bent er maar druk mee....

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik wordt er gek van :p

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja erg is het eigenlijk he.. Moet zeggen dat nu ik er even niet mee bezig hoef te zijn ik een stuk rustiger in mijn vel zit..

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Tot deze maand ben ik er helemaal niet mee bezig geweest. Alleen hebben we extra op het klussen gelet in mijn vruchtbare dagen. Maar nu ik de 6de maand in ga wordt ik echt een beetje zenuwachtig ervan. We willen het allemaal zo graag :D

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik kan het me voorstellen. Ik was met het zwanger worden eigenlijk helemaal niet bezig, maar gelukkig hebben we iedere keer rond ei goed geklust, maar die 2 weken daarna, wat een hel zeg... En voor mij kwamen daar iedere keer nog 2 weken onzekerheid bij, dus ben blij dat ik me daar nu even niet druk over hoef te maken....
    Het scheelt echt een hoop. Hoef niets te voelen, en nergens iets van te verwachten. Alleen dat ik gewoon ongesteld ga worden. heerlijk.

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Maar ondertussen zit ik wel ook op de ikea site leuke meubeltjes en spulletjes uit te zoeken. Erg he...

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha! Dat doen we vast allemaal hoor. Je kan er nooit helemaal niet meer mee bezig zijn. Als je iets wilt ben je er - als is het onbewust - vast mee bezig. Het kan alleen meer of minder, helemaal niet is geen optie :D

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Inderdaad, ik had zeker toen we net hoorden dat we een maand over moesten slaan zoiets van echt niet, maar nu bevalt het me wel even... Lekker niks. maar wel leuke dingetjes uitzoeken, zag net al heel leuk kleed..

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duik ook mijn bedje in! Welterustennnnn.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vind het wel heel knap van je, dat wil ik je wel even zeggen. Dat zou niet iedereen kunnen, een maand overslaan. Petje af!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nu ben ik echt weg, doei doeiiiii!

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Lief van je. Maar wat moet dat moet. Als de gyn het zegt dan doen we het maar he.... Staat ook zo lullig anders dat we er heel snel al weer zijn...

Ga me even aanmelden voor Ikea Family, scheelt heel veel in de kosten dus lijkt me verstandig....

Slaap lekker meid en tot morgen...

Deel Deze Pagina