Ken Kris niet, maar heb haar wel eens voorbij zien komen hier.. Ik hoop dat ze inmiddels hun beebje in de armen heeft liggen!
Jeetje wat is er veel gekletst gisteravond!! Hier heerlijk uur van de wolf gekeken.. bon jovi fan, dus ik vond het leuk! En daarna nog foute cheerleaders film en toen was de zaterdagavond wel weer om Eens denken wat we vandaag gaan doen.. nu maar eens douchen!
goeeeedemorgen deze druilerige morgen!! hoe is het hier? ik heb al een heel stuk bijgelezen, maar reageer niet...het is anders bijna niet bij te houden voor mij... maar ik hou jullie echt in de gaten hoor!!! ik za dat de bevalling van kris is begonnen... spannend zeg...ik duim dat alles goed mag gaan!! liefs
hee goodmorning ga zo even bijlezen bloemm dacht dat we al vriendjes waren bij deze mn temp is trouwens 37,0 !
Hey meiden Hoe is het hier..? Wat hebben jullie trouwens veel gekletst! pffff hihihhihi Ga niet alles teruglezen denk ik! Mijn temp snap ik niks meer van! 141ec5 Ovulation Charts die doet wel heel vaag
Heb het nog nooit zo gehad...hihihi Hopelijk gaat ie nog wat naar beneden en dan weer omhoog en blijft ie hoog! Maar dat zal nog wel ff duren!
hihihi wat grapig Ik ben nu ook 23 (over een paar daagjes 24) en was 17 toen ik mijn vriend leerde kennen Dus jullie zijn 1 jaartje langer samen
Goedemiddag!! *Zwaai, zwaai!!* Hoe is het hier?! Ly, je gaat goed met je temp! Sen, mooi stabiel, hopelijk snel je ei! Muur, Hopelijk snel een knal ovutest! Bloem, goed geklust?! Jessie, Hopelijk dit keer een vroeg eitje! Truus, goed gevoel deze maand? BB-dinnetje, hoe is het met jou?! De rest, dikke knuffel!!