NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh oke ;) ja daar is ook niks te doen ;) haha.
    heb er pas wel een boete gehad ! had haast en FLITS! hihi maar nog niks binnen :)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi jessie , goed datje het erbij zegt :p

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Pffff klaar... :D

Doe ik ook niet elke week zo uitgebreid hoor :D Maar was nu wel echt een keer nodig! Had gisteren gelukkig alles boven al gedaan dus dat scheelt weer!
    Nu even een aflevering 24 afkijken met mannetje waar we vanmorgen aan begonnen waren en daarna lekker pannenkoeken bakken!

Het is hier trouwens echt shitweer!

4. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Zoooooo *hijgt even uit van het lezen*, ben weer bij hoor!
    Heb erg gelachen om jullie verhalen van gisteravond haha!
    Nu snel reageren, voordat ik het weer vergeet (wilde niet alles quoten, worden jullie gek van al is het wel goed voor mijn berichtenaantal :D

Lydia, whaha 'sprong ei' en je huis 'scrubben'. Ferdi heeft wel leuk taalgebruik, lol! Hopelijk blijft je temp zo mooi hoog!

Jessie, hopelijk komt je ei nu snel! *kijkt om zich heen op zoek naar ei om op te sturen naar Jessie*

Muurbloem, jij had volgens mij een donkerder streepje? Succes met klussen!

Bloemmm, je ei goed 'beklust', nu duimen draaien dat de zaadjes de goede weg konden vinden!

Lindanna, gaaf huis/tuin! Lijkt me heerlijk om zo vrij te wonen!

Lynnami (uh, schrijf ik het goed zo?), kan helaas je foto's niet meer zien, jammer!

Zomaar, wat balen dat je ongi bent geworden zeg! Knuf voor jou!

Sammie, dat spuiten klinkt pijnlijk en ook naar al die bijwerkingen! Heel veel succes morgen en ik duim voor een goed resultaat!

Reallove, wat naar van je hondje! Hopelijk komt het goed!

*denkt heel hard na*

Oh ja, ik ben 28 (in december 29) en 7 en een half jaar samen met manlief, waarvan 4 en half jaar getrouwd.

Sorry als ik nu nog iets vergeten ben!

5. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Pfff, ik weet dat niemand er iets aan kan doen maar mag ik even klagen over het shitweer? Ik word er zo chagrijnig van!
    Ik wilde een lang stuk lopen of fietsen vanmiddag maar dat gaat dus echt niet (lopen met regenlaarzen en regenjas aan gaat me echt te ver ;)).
    Ik heb nu net m'n derde stuk taart van vandaag wat nog over was van de verjaardag naar binnen gewerkt. Voel me nu echt dik maar het was wel lekker! :D:D
    Nou ja, we rollen waarschijnlijk zo de herfst in, niks bbq, niks strand meer, hopelijk nog een beetje leuk nazomerweer. Hoop dat het woensdag droog is, dan moet ik op schoolreisje. (écht niet fijn om met busladingen kinderen in de regen door een dierenpark te lopen! :$)

Zo, klaagmodus uit. Eens kijken wat ik de rest van de zondag voor 'nuttigs' ga doen....;) :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    echt he marry ik haat dit weer ook !!!
    ik ben nog nii eens beneden geweest.. en moet nog doucen ! haha .. geen zin in ;)

ach moet ook best es kunnen ;) !

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm taart dat heb ik al lang niet op ...

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Heerlijk zijn die luierdagjes.. (dit ziet er heel raar uit, ik bedoel dagen waarop je lekker lui bent!)!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh, ik kijk net op de buienradar.. zie een enorme berg regen aankomen! Maar gelukkig volgend weekend nog wel een graad of 23.. dat is dan wel weer lekker!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    volgend weekend ga ik n weekend naar zandvoort.. hmm beetje op lekker weer hopen

haha luierdagjes :p scheelt hoef je ook nii naar de wc :p

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou jessie rond n uur of 18.00/18.30 barst het hier los !

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dan ga ik nu ff met die pot naar buiten waar ik nog potgrond extra in wilde doen.. anders gaat dat deze week ook niet meer gebeuren (ken mezelf)!

13. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Oh zo'n dag is af en toe heerlijk! Lekker de hele dag luieren en niks doen. Alleen zou ik wel even een frisse neus willen halen. *vraagt zich af wat ze dan zeurt, nu neus naar buiten is zeker fris!*

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een stortbui; echt niet normaal!! Lekker binnen-zit-weer-met-kop-thee..... Zit volgens mij al de hele middag op forum; beetje verslavingsverschijnselen, haha!! Ik zie ook een ''naamgenoot'': Nana86. Is dus 6 jaar jonger dan ik???

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Nana80, je bent goed bezig zie ik.. zp is inderdaad erg verslavend ;)

De plant heeft inmiddels weer meer potgrond gekregen. Nu nog ff de toiletten poetsen, laatste stukje berging dweilen en dan ben ik er echt klaar mee voor vandaag..

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Haha die Fer, zo lief!

Grr staan vast in de file. Mis dus mooi studio sport! *baal*

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

wij 18-04-04 hihihhi
    En ook nog bijna dezelfde datum hihih :D

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hihihihih :D:D
    Zulke gesprekken hebben wij ook wel eens hihihi:D

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje, wat is het vies weer zeg! Het heeft echt de hele middag geregend hier.. Het is nu wel wat minder gelukkig!

Ben net thuis, we hebben een onwijs lief konijntje gekocht en blij dat het zusje van mijn vriend was :D Ze is er helemaal weg van!

Even een dikke knuffel voor Zomaar! Echt balen!

Lydia wat leuk, ik en mijn vriend gaan ook vaak een weekendje naar Zandvoort. Heerlijk even uitwaaien :D.

Meiden ik ga maar even het huis stofzuigen. Wat het is echt een bende, doe al 2dagen niets. Schaam Schaam :D

Tot straks!

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik hoop het ook
    Ik ga voor jou heel hard duimen!!!
    Dikke knuff

Deel Deze Pagina