Wat lief een konijntje! Wij hebben er ook eentje (presley heet ie)(een dwerghangoortje) en die loopt gewoon los in huis samen met de katten en de honden Dan zie je hem af en toe voorbij huppelen hihi
@senna, ze worden geblokt via hun IP adres, dus kunnen ze ook niet met een andere naam opnieuw aanmelden. @de rest heb wel gelezen, ben inderdaad een zeef jessie, Bedankt voor jullie knuffels, word soms echt gek van mijn hoofd, dat gepieker dat nergens goed voor is. En ook nog eens nergens op gebaseerd, dus vanavond zal nog 1 zo'n nacht worden, en morgen moet ik er vroeg uit dus dan zal ik morgen avond helemaal kapot zijn en op tijd kunnen slapen. Dan is dat stomme gepieker ook weer voorbij....
Wij hebben ook een konijntje een gewoon dwergkonijn hij heet bram, die hebben we losgelaten bij ons thuis en die huppelt nu gewoon los in de tuin, wel grappig want als er mensen langs komen rijden of fietsen stoppen ze allemaal en komen ze vertellen dat er een konijn los loopt. hihi, moet er altijd wel om lachen....
Dat scheelt wel weer dan, want anders konden ze iedere keer wel weer met een andere naam aanmelden... hier ook iedere keer aan het piekeren..pfff doodmoe word je ervan Dikke knuff!
Erg is dat he, en er is dan ook niemand wakker om me weer even gerust te stellen, wil man er ook niet mee lastig vallen, want overdag weet ik dat het nergens op slaat. Dikke knuf terug....
Zo het stofzuigen is klaar. De rest komt een andere keer wel. Heb alleen de wc en de badkamer nog even schoon gemaakt. Nu ga ik even een warme douche nemen! Ben zo wel weer terug.
iedereen al weggeregend?..wat een weer he..pff... wij hebben er maar een pyjamadagje van gemaakt...overal duplo en veel filmpjes..hahaha..wel knus toch? zomaar, zag dat je ongi was geworden..balen meid... kan me voorstellen dat je graag wat anders had gezien..hopelijk kun je nu snel bij de dokter terecht..dikke knufff!!
*komt even heel veel hcgtjes strooien* meiden t is bijna sept zet hm op!! @ bekende *stopt extra emmertje hcg toe* Duimduimduimduimerduim!!
ja, jessie, als je met dit weer binnen zit en het poetswerk is gedaan (ik heb een poetshulp....is erg he?!?!??!) dan ga je dus op een forum actief doen......overal ff meebabbelen enzo. Kreeg net al wel een fronsende blik van manlief; die vond het minder geslaagd. Ik ga hem nu maar ff aandacht geven.....!!