He BB10, ik had bij augustus een berichtje voor je achtergelaten, heb je al gelezen, vind het erg sneu dat het bij jou niet goed is gegaan, je hebt het toch ook wel eindelijk eens verdiend! tja, en dat vallen, ik weet het, moet maar niet meer zo lomp zijn, ik liep een beetje te snel over een erg onregelmatige oprit, zo eentje waar de keien erg hobbelig liggen! en alles wat ik alleen maar wilde, was er zijn voor mijn man, die net een conflict had gehad met een van de mensen hier!
ooohhhh, wat snoezelig! dat maakt de dag toch weer goed! wat leuk zeg, en zo duidelijk! daar mag je trots op zijn mama-in-wording!
Dames ik las net dat Kris is bevallen van zoon Kalle! (even voor de meiden die Kris kennen en volgens mij zijn dat er nog wel wat!) Kris Gefeliciteerd!
Oeps hahaha....tja dat krijg je als je af en toe voorbij komt waaien he dan denk je dat je een nieuwtje hebt en dan weten jullie het al hahahaha.....Vind het wel supercool voor dr en hele mooie bijzondere naam
heej charmed, heb even gespiekt op je babysite, wat mooi zeg! en wat leuk de reacties van de oma's haha, snoezelig, ze leven helemaal mee!
Dank je! En de oma's leven inderdaad enorm mee! Moet er ook wel heel erg om lachen hoor! Zo schattig als ze zich gedragen!
leuk zeg! is het voor beide hun eerste kleinkind? oh en trouwens wat apart zeg, dat je wiegje bekleed is met je trouwjurk...
Voor mijn moeder wel voor mijn schoonmoeder de tweede. En dat idee van het wiegje heb ik eigenlijk al sinds ik heel klein ben. Geen idee hoe ik erbij ben gekomen, maar tis echt supergaaf geworden.
*Zwaait heel hard terug* hoest met jou meis???? Las ik nou dat je weer IUI gehad hebt hopelijk de laatste! en hoef je de ivf niet te gaan doen. Enne..dank je!
heel af en toe..vooral rond 16uur... maar dan heb ik ook gewoon honger.. na het eten is het weer over.. en hoe is het met jou meis, doen de medicijnen wat ze moeten doen? liefs