Beterschap! Ik hoop wel dat je temp dan ook echt hoog blijft, want met zo'n rommelige nacht weet je het nooit natuurlijk, maar goed, kan me voorstellen dat je nu ff niet aan klussen moet denken!
whoewie... goed meid!! hier draaien de duimen weer overuren voor je hoor!! en speciaal voor jou: HCG HCG HCG HCG HCG
Spannend zeg. Ik hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt! Had je de maanden hiervoor helemaal geen eisprong?
Jeetje dat is ook wat.. nou ja, nu maar hopen dat de cyste snel slinkt en je wel een goede eisprong krijgt!
Allereerst wat erg dat er iemand vermist wordt die je kent! En ten tweede, wat raar dat "vermist" dat soort dingen niet eerst ff checkt met RDW over dit soort dingen
Welkom! NOD staat voor Niet Ongesteld Dag.. dus inderdaad de dag waarop je ongesteld wordt als je niet zwanger bent.. dus we hopen allemaal op een NOD!
hey yootje! wat balen dat je gevallen bent....psff.. hopelijk knap je snel op...werken met pijn is niet fijn he? enneuh..witslijmverlies klinkt goed meis!! ik duim voor je hoor!!
Hallo meiden! Eerst even reageren, want ben de helft alweer kwijt: @ Sjulie: Wat een goed nieuws! Snel aan de klus dus! @ Senna: Ook al goed nieuws! Wel balen dan jullie een rust maandje hebben, maar super dat die cyste kleiner is! @ Sammiedinnetje: Wat fijn dat de IUI goed is gegaan! Ik duim heeeeeeel hard voor je meis, hoop het zo! @ Zomaar: De eerste stap is gezet, fijn voor je meis! Hopenlijk wordt je snel doorverwezen! @ Yootje: Auw klinkt pijnlijk! Wat spannend dat witte verlies en nog geen nadere ongie. Wanneer ga je testen??? Ik duim voor je! @ Charmed: Wat een plaatje meis! Daar kun je trots op zijn @ Paloe: Wat erg van die kennis! Ik woon helemaal aan de andere kant van Nederland (Zuid-Holland) maar zal mijn ogen open houde. Pfff afscheidsbrieven klinken inderdaad niet best.. Was hij depressief ofzo? @ de rest: Het spijt me maar ik ben het weer vergeten... Hier gewerkt vandaag... Vanmorgen weer aan de klus geweest Heb al sinds vrijdag geen vruchtbaar slijm meer gezien, maar ei is denk ik nog niet gesprongen.. Beetje vaag want heb normaal altijd mega veel slijm en echt tot ei... Als ei gesprongen is doen boobs pijn en dat heb ik nu nog niet. Als ei al gesprongen zou zijn is dat ook wel erg vroeg voor mijn doen... Hmmm nu al geen goed gevoel over deze ronde dus Ik ga maar eens koken. Tot later!
hey meiden, nu de nod tjes dichterbij komen kom ik ook maar weer eens kletsen. Maybe mijn nod is ook rond de 3de (eigenlijk 4de ) Aangezien ik zaterdag een feest heb ga ik wel vrijdag al testen voordat ik me volgooi met alcohol... Zoonlief is een weekend bij opa en oma dus papa en mama kunnen lekker op stap! En ook ik kan bijna niet wachten!!! zucht... vandaag nog maar even bij de KV wat testen gehaald.
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook maar aanmelden...mijn nod is 6 september!! Dus...spannend Ben erg benieuwd. Dit vind ik wel de ergste week...dat wachten. Hopenlijk blijft mijn ongi weg
hee Kubus, ik zal voorlopig nog niet testen, de vorige keer heb ik op dag 35 getest, denk dat ik nu ook zo lang wacht! ik heb op dit moment ook niet echt testdrang moet ik zeggen, zal wel komen omdat ik het zo druk heb op het moment... al kan ik door de val van vanmiddag nu niet zo heel veel...... moet verplicht uitrusten van de rest hier. het is niet de eerste keer dat ik val namelijk, een paar weken geleden ook al...... zal wel komen door de drukte, zeggen ze!
@ charmed, ik heb ook een wiegekleed van een trouwjurk. Alleen dan de trouwjurk van mijn moeder (zelf nog niet getrouwd). Ik vind het heel erg speciaal zo. Mijn ouders hadden indertijd bij de geboorte van mijn zus niet zoveel geld dus heeft ze haar trouwjurk vernaaid. Hmm, dames ik heb nog geen testen binnen, hopelijk morgen. Morgen is NOD, wil eigenlijk pas woensdag testen. Zou een over datum test het ook nog doen? is van 7-2010.
@ rest hoop op veel eieren die goed benut mogen worden, heb niet zoveel verstand van alle medische termen dus dan maar zo.
Bloem ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of de test over datum is hoor. En anders heb je altijd dat als excuus dat je er nog eentje moet doen