Dankje Ja dat van die ovutesten meende ik ook al Nou heb nog genoeg ovutestjes liggen, dus dat komt wel goed hihihi
Hey kubus, ik weet niet of hij depressief was, we hebben nu een jaar geen contact gehad, daarvoor een aantal jaar weinig. Moeilijk uitleggen Het is niet waarschijnlijk dat hij nog in de buurt van Apeldoorn is dus alle open ogen zijn welkom
ohh senna wat grappig in de kattenbak ! en fijn dat je cyste weer kleiner is , gewoon doorklussen hoor ! misschien heel veel geluk deze maand nou zomaar , ben benieuwd wat die 'eikel' doc doet , hoop dat ie gewoon niet moeilijk doet en je doorstuurd ! yootje spannend ! , ik wacht ook altijd tot NA nod met testen.. charmed ahhhh smelt !! mooi man !! welkom new one's yehh muurbloempje klussen !! senna , ja maar je ovu test moet echt de T streep net zo of donkerder zijn dan de C streep en dat kan nog wel even duren. daarom zal de gyn ook gezegt hebben klus maar door omdat je een later ei kan krijgen. zou wel doortesten hoor ! kan indd dat je ei laat is en dan verspil je iig geen ronde
het zal maar net die ene zijn die bij je mannetje nog zit... hoeveelste keer is dit dan.......moet je op adem komen?
hey paloe! goed hoor.. en met jou? nog veel bekenden hier jammer genoeg.. (maar weet niet of ze mij nog kennen.. )
subke ik zag : he subke en moest aan jou avatar denken en had gelijk ( terwijl ik die allang niet meer heb gezien )
hahaha ik zie het al zo voor me ....gisteravond was mijn vriend zo raar bezig.....ging iig over een EISPRONG...maar moest zo lachen...had gewoon de slappe lach onder de klus....nog nooit gehad...is gelukkig allemaal goed gekomen!!!!