Het gaat wel goed! Voel me opzich goed, alleen veel last van harde buiken, al drie weken elke 10 minuten een harde buik.. Volgens de vk zijn het nu voorweeen geworden Niet erg pijnlijk,maar wel vervelend en vooral heel vermoeiend En..meneer ligt nog met de voeten richting uitgang! Dus over 2 weken moet hij gedraaid zijn anders moeten we naar de gyn. Maar...ik ben vorige week afgestudeerd dus heb rust en dat is erg fijn! Het schiet idd op, het gaat zo snel!
gelukkig.. dacht al dat iedereen me vergeten was 't gaat best goed hoor.. kom eigenlijk snel wat HCG'tjes strooien.. er zitten er toch wel wat op hun vruchtbaarst, dus.. HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
Hahahaha hebben wij ook een keer gehad, lastig is dat Moest gisteren ook zo lachen om mannetje van Lydia met zijn eiersprong Had echt mijn vent kunnen zijn!
ghe ghe kubus nee een sprong ei ( hij zei net nog dat ie mn boobs zo mooi vond na mn sprong ei haha leert t ook nooit )
ja, ben hier nu echt al héél lang niet meer geweest.. ZP'n tijdens 't werk is voltooid verleden tijd en 's avonds ben ik echt doodop.. die nieuwe job maakt me doodop..
*vangt HCG'tjes dankbaar op met schepnetje* Dank je wel meis! Maar best goed klinkt niet heel goed.... Of heb ik dat mis?
Muurbloempje is SUPER VRUCHTBAAR NU....(gaan we dan maar vanuit) GRIJPT WAT HCG-tjes..... **grijp grijp grijp** maar houdt nog genoeg over jullie allemaal
ja subke denk dat ik jou nog ken van vorig jaar nod topic .. rond de tijd .. ( ehh ff denken .. ) ohja niet zoeen leuk voorbeeld maar toen blackeyedgirl een vmk kreeg .. ? kan da kloppen ?
@Lydia: whahaha!! sprong ei.. gniffel.. en ja, rond die tijd.. vlak voor je ventje weg ging denk ik.. ben hier ongeveer 'n jaar geleden terug gekomen ja.. vlak na m'n eigen VMK. (is nu ook ongeveer 'n jaar geleden)
*bloost van kop tot puntje van kleine teen* lieverd!! en nee, 't gaat niet super met me, maar wel goed.. ik klaag niet