whaha!! ja, 't is idd niet te doen.. overdag was 't leuk, tussen 't werk door.. maar dat gaat nu echt niet meer.. heb zoveel werk dat ik 't gewoon niet meer weet.. ik maak weken van 42 tot 47 uren..
thanks Lydia en Kubus.. ik dacht wel dat 't voor een van deez was.. Grappige naam, Kalle.. zeker omdat hij hier op 't forum steeds Knut genoemd werd..
Ik werk officieel van 08:30 tot 17:00, maar werk regelmatig over en dan pas na 18:00 thuis. Helaas geen tijd en mogelijheid om overdag bij te lezen
dat snap ik meisje dikke dikke knuf hoor!! ik moet er weer vandoor.. ventje komt net thuis en wil 'n beetje knuffelen héél veel succes allemaal!! xxxx
hmm nee indd ... ja doordeweek was het voor de zomervakantie 7.30 tot 9.00 & 14.30 tot 18.00 ongeveer .. maar vanaf volgende week werk ik ma,di,do halve dagen en woe en vrij heel .. dan word het ook wat minder zp ( zeg ik )
Dat lijkt me wel lekker, 2 delen. Heb je tussendoor nog een beetje tijd voor andere dingen, maar dat gaat dus veranderen
He meis!!!! Hoe gaat het met jou??? Je krijgt deze maand een plakbeeb weet het zeker!!!! (trouwens dat hoop ik voor iedereen)
Hey meis! Hier alles goed hoor! Hoop dat je gelijk hebt, want vind het nou wel een keer tijd worden! Hoe gaat het met jou en je kleine man? Schiet ook al lekker op met je zwangerschap zeg!
Meiden die nu hun ei hebben: heeeeeeel veel klussucces! Ehmmm....verder weet ik het even niet meer sorry! Oh ja, hele mooi echo voorbij zien komen, van Charmed knorrie dacht ik? Super gaaf! Hier veel kramp gehad vandaag nu niks meer. Zal morgen of overmorgen dus wel komen. Even in een dip gezeten vandaag, flink gejankt en nu gaan we gewoon de ongie afwachten en op voor de volgende ronde. Heb manlief aan z'n verstand gepeuterd dat 'geen zin' er volgende maand niet inzit en dat hij aan het werk zal moeten....
*Blaast temp van Marry heeeeeel hard omhoog!* Hoop voor je dat het helpt meis, maar je kent je eigen lijf waarschijnlijk het beste... Kan me voorstellen dat je even in een dip zit... Dikke knuffel en ik duim nog even voor je!