hey sammie!! hoe is het meis? hier nu lekker met de beentjes omhoog...hele huis opgeruimt en versiert voor onze bijna-jarige-jop! morgen een beetje visite en de rest komt allemaal zaterdag. Gezellig! hoe is het hier verder?
Oh lekker! Wij gaan dit jaar niet weg denk ik...wel straks in november naar disneyland voor 5 dagen!! Kijk er naar uit...hoop zo dat september hier in NL beter weer word.... Fijn dat je ff lekker uitgewaaid en lekker gekroeld hebt, is ook belangrijk. Met mij, goed hoor! Voel me goed, beetje moe omdat ik ineens veel moet werken...(1,5 jaar thuis en nu bijna iedere avond werken...) Maar verder gaat het lekker, yep idd september weer....maar twijfel een beetje, ben nu al vanaf 20 juli aan het vloeien...en blijft maar komen ben een beetje slapjes aan het worden. (het is niet veel....maar toch...)
Als ik je voor morgen niet meer spreek, alvast gefeliciteerd met jullie jarige jobje! Hier zaterdag eerste visite (maandag jarig..) Verder alles goed..
Miran misschien wat ijzerpillen bij gaan slikken tegen het slappe gevoel? Knuf, is niet leuk dat vloeien! Zwaait naar Sammydinnetje! Inge alvast gefeliciteerd, fijn feessie vieren!
Antares, misschien heb je baat bij floradix? Anders kan het geen kwaad om even bloed te prikken op je ijzer gehalte!
Ja BB, ik slikte die idd, en voelde me nog beter...maar ze waren op en had geen centjes voor nieuwe hahaha...Van floradix...en die kosten toch wel 15 euro per pak.... Misschien eens kijken voor andere ofzo...al weet ik dat deze wel helpen! Zat eraan te denken de gyn toch te bellen...ook al zijn ze niet hier in het ziekenhuis...voor spoed gevallen kan je altijd bellen......Ik weet niet of het wel zo goed is dat ik zoveel vloei...misschien zit er wel iets nog in mijn baarmoeder te irriteren ofzo.. ze zeidne wel met echo dat het schoon was op bloed na....maar ja....twijfel dus... ach nog 4 weken...het zal toch wel een keer ophouden! Denk zelf dat ik weer ongi word (of tsjah...wat het dan is...) Want ben ook sjaggie hhehehehe....arme manlief....
Miran!!! *zwaai,zwaai* Ik ga verder film afkijken (veronica) en dan lekker mijn bedje in en tegen Edwin aan liggen want heb het koud brrr Iedereen nog een hele fijne avond en tot snel!
ja...wat een weer...echt om je koud te voelen. Hmmz...ik ga ook stoppen, mijn ogen branden en ik verrek van de honger...wil gaan snaaien maar er is niets hahaha...hmmz...dan maar boterhammetje.... (we hebben paella op, en dan heb ik altijd zooo snel weer honger...vooral als ik dus heb moeten werken...alles opgebrand!) Welterusten!
Hallo allemaal!!! Ik ben gisteren weer begonnen met werken en heb het heeeeeeeel erg druk gehad. Gelukkig heb ik sinds vanavond een collega voor de andere helft van de week (dat was nog steeds een vacature dus moest al het voorbereidings- en startwerk alleen doen) dus heb ik weer tijd om hier te neuzen. Ik pik het even een eindje terug op!
hey sammie... jij komt bij mij uit de buurt!!! of ik bij jouw wat leuk, woon namelijk in sellingen....
He Kubus, leuk dat je er weer bent, had alleen natuurlijk liever gezien dat je met roze nieuws kwam ipv rood nieuws.. Heel veel geluk toegewenst voor de maand!
Ik schrijf gewoon standaard in het eerste deel van de maand.. met mijn cyclus weet ik maar 14 dagen waar ik thuis hoor en kan ik de rest van de tijd dus nergens schrijven.. ach, wat maakt het ook uit, ik vond eerste deel van augustus gezellig!