NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sammie ik duim voor je!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat is het hier rustig...is iedereen aan het werk?

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Goh dat is stom, zit net te denken dat ik je wilde gaan pb-en omdat ik wilde weten of je aangenomen bent.....

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPER, doet dansje voor PALOE>....

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha en ik zat in de gaten te houden of je hier was omdat ik je anders wilde pben;) Ik ben net gebeld:D

*danst vrolijk mee*

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Echt super voor je, ja zit al uur te lezen of zo, gister niet online geweest, moest vannacht al aan je denken, dus ik kijken, maar moest zo veel lezen.....

Echt helemaal happy voor je. Wanneer begin je??

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @ de rest, heb net uur zitten lezen, dat krijg je dus als je 1 dag niet mee doet. Maar ik weet daarom ook echt niet meer hoe of wat.

Sorry, maakt diepe buiging van schaamte....

Probeer vandaag weer beetje bij te blijven, heb nu tijd zat, kan bijna niets meer, heb beetje erge pijn in mijn rug van het schilderen

7. lovingbaby

3 aug 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @PALOU: Gefeliciteerd!! Helemaal super.
    Wanneer kan je beginnen??

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oh ja zag ook dat steffie weer terug is... Woehohoeoeoe, stom belgisch internet... Zou kabeltje trekken van NL naar BE en daar dan mee internetten. Hier werkt het nl perfect....

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @steffie, wel balen dat je alsnog ongesteld geworden bent... Wel leuk gehad in Slagharen? Je schoonzus zich gedragen?

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Paloe gefeliciteerd!

Hier vandaag direct na de vakantie slecht nieuws....we moeten de weide waar de paardjes op staan verlaten. Ze vinden dat ze niet goed verzorgd worden....reden: Ze krijgen beiden enkel gras en de shet 1/2 plakje hooi en de tinker 1 plakje hooi per dag voor geen werk (ja 2 keer per week uurtje stappen wegens tijdsgebrek momenteel). Krijg de mensen niet aan hun verstand dat Tinkers en Shetters net als haflingers enz met bijna niks kunnen toekomen, dat wanneer ik ze naast gras en hooi ook nog eens krachtvoer en meer van dat soort grut bijvoer ze hoefbevangen kunnen raken. De shet staat al 3 maanden op dieet en is nog te dik helaas.....
    Mensen snappen er geen snars van! Ze zeiden ja moeten we de dierenbescherming laten komen...naja!! Van mij mogen ze best de veearts navragen (deze is moeten komen toen zij ze een halve baal hooi en op de volle weide zette, de shetter kreeg koliek, stonden we midden in de nacht) maar dat doen ze dus niet. Nee enkel zeiken dat de paarden te weinig eten zouden krijgen (en wij maar steeds van veearts en hoefsmid op onze oren krijgen omdat ze veel te dik zijn.) Nu...mogen jullie zeggen of ze gelijk hebben....moet er ff een recente foto bijplaatsen ben zo kwaad!!

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Te mager he zien er zooooo verwaarloosd uit....bah dat mensen dat durven zeggen!

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Wauw Paloe, wat goed!!! Gefeliciteerd!!!
    Fijn ook dat de vermiste bekende weer terecht is. Hopelijk gaat het goed met hem.

Parr, wat vervelend van die harde buik, naast ook nog je ziek zijn. Geen idee wat het te betekenen heeft, misschien een vreemd ei?

Zomaar, jammer dat je geen echte vooruitgang hebt bij de arts maar wie weet wat er de komende maanden gebeurt!

Steffie, wat verdrietig dat het toch een ongie is geworden. Balen meid. Hopelijk de volgende ronde een knallende zwangerschap!

Sammy, zou dit iets goeds betekenen? Ik hoop het zo voor je!!!

Muurbloempje, het lijkt erop dat je ei is geweest, succes met afwachten!

Lydia, hopelijk blijft je temp hoog! *zet kacheltje aan bij Lydia*

Uhm......heb net illegaal gelezen terwijl de kinderen aan het werk waren en heb nu, in m'n pauze, pas tijd om te antwoorden. Ben dus vast weer dingen vergeten, sorry daarvoor!

13. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Nou heb ik niet veel verstand (zeg maar gerust 'geen') van paarden maar deze paardjes lijken er toch prima uit te zien? Snap dat je boos bent hoor Steffie!

14. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Bedankt voor de lieve reacties meiden. M'n ongie is nog niet gekomen en m'n temp niet verder gezakt en natuurlijk geeft dat ook wel weer een beetje hoop. Het is een strijd tussen gevoel en verstand op het moment, lastig hoor.
    Het ervan uitgaan dat de ongie komt is ook wel een stukje zelfbescherming.
    Ik zit nu op 13dpo dus als de ongie er donderdag nog niet is, ga ik testen. Pffff...zo blijft het toch nog een beetje spannend.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@steffie
    Ik vind de paarden er goed uitzien hoor!

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Thx hun dus niet :s heb de veearts ook gebeld en die zei ook al: Mensen zonder verstand....hebben dan zelf een kwpn-er is nog steeds iets heel anders dan een barok paard. Maar ja, zitten er wel mooi mee. Moeten nu dus iets anders gaan zoeken....Veearts had hun al aangesproken toen die daar was voor de controle van de shetter maar goed.....blijkbaar geloven ze zichzelf meer dan iemand die er jaren voor gestudeerd heeft (en zeg nu zelf, de kleine is toch veeeeel te vet!)

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zal weer ff een ovu testje doen

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#3458 mamv1, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2010
    Dat vind ik opzich ook nog wel meevallen hoor ;)
    En idd een kwpn is een totaal ander paard, dat kunnen ze echt niet vergelijken met een tinker...:x

19. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

@ steffie....fijn, dat je weer terug van vakantie bent we misten je al een beetje...:D BALEN van de ongi maar gelukkig is het vloeien ook al weg en kan je er weer volop tegen aan!
    Nou ik vind de paarden echt er super goed uitzien juist! En mensen die de hele dag niks anders te doen hebben, gaan dit soort dingen zeggen!!! Niks van aantrekken meid, komt goed!

@ ego.....vanmorgen toen mijn zoon om 5 uur wakker was ff ging ik opstaan en had me een steken in mijn onderbuik...JEMIG! vanmorgen test was minder duidelijk dan gisteren, dan is me EI vast geweest toch??? heb gewoon geen PUF meer om te klussen vanavond! BEN ER MOE VAN...:$

Graag jullie mening>!"??!

knuf

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Meiden, ik reageer vanaf vandaag, 3 dagen werken erop zitten en kan jullie dan echt niet bijhouden hoor! Dus, excuus als ik iemand oversla!

Parr, harde buiken. Ik heb werkelijk geen idee. Hoop dat anderen hier jee kunnen helpen!

Paloe, wat fijn dat hij weer terecht is! En aangenomen bij je nieuwe job! Gaaf man! Wat ga je doen voor job?

Muurbloempje, t wachten is aangebroken. Spannend weer hoor……..

Zomaar, Balen meis dat je nog een half jaar zelf door moet. Maar begreep ik nu goed dat vriendlief nog niet naar de gyn wil maar je van de ha wel een doorverwijzing kan krijgen?

Reallove, balen van je ongi! Wat naar voor je hondje! Hoop dat haar lever t weer beter doet!

Wolfje, spannend! Dus ook jij op de wachtbank.

Steffie, echt balen van je ongi. Maar het hele verhaal is wel duidelijk en verklaard een heleboel. En je paarden, wat een stelletje kl**tzakken. K heb er geen verstand van maar als je het mij vraagd zien ze er goed uit. Wat gaat er nu met ze gebeuren?

Marry, jij houd de spanning er in meid! Ik duim voor geen ongi!

Senna, hoe is je ovutestje? Aan de klus vanavond?

Ik wacht, wacht en wacht nog meer. Zondag is mijn NOD. Voel geen rare dingen aan mijn lijf. Wel vanaf mijn ei steeds steekjes in mijn onderbuik. Manlief vroeg gisteren avond, zit er al een baby in? Ik vraag aan hem, wat denk jij? Nou het zou goed kunnen, we hebben je ei goed benut. hihi vind t wel schattig.
    Ik heb ook goede hoop deze maand. Maar moet nog even w88 helaas.....

Deel Deze Pagina